pondělí 10. července 2017

Krabičky ze zbytků / JANA S.


Věřím, že také nevyhazujete zbytky použitých papírů, že ne? Já zatím nepřišla na to, jak je optimálně skladovat, tak se mi povalují v jedné krabici … i na tu se časem (organizačně) dostane, ale dnes chci psát o jiném. Vlastně ani moc psát nechci – radši ať mluví obrázky – ale přeci jen, nějaký úvod to chce, že? 



Jeden z účelů, na který odstřižky ráda používám, je zdobení dárků. Miluji, když je dárek hezky zabalený. Minulý měsíc byla jedna opravdu skvělá příležitost na odevzdání drobností pro radost (čtěte tady), a tak jsem zalovila ve své ústřižkové krabici … a nazdobila pár krabiček … zkuste hádat, která byla pro koho. ;)
 








Budete-li něco balit, ukažte nám to, ať máme novou inspiraci! A teď už se vracím do víru prázdnin. Pááá!
 
Jana
P.S. Alčo, neboj, i na Tebe dojde. ;)

12 komentářů:

  1. Jani, mas to krasne! Vubec cela ta sila jednoduchosti, je proste bozska!

    OdpovědětVymazat
  2. v skutocnosti 10000% krajsie ako na fotke ♥

    OdpovědětVymazat
  3. já bych chtěla také někdy dostat takový krásný dárek :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne 👍 výborný nápad, origoš zabalený darček ocení každý.

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, máš to krásné. Také balím scrapově, ale máme jiný styl, toto je ovšem také bezva :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, diky ❤ Uka, uka! Vim, ze se stylem mijime, ale to neznamena, ze se mi ten Tvuj nelibi. 😊

      Vymazat
  6. krásné, vkusné, moc pěkné výřezy

    OdpovědětVymazat
  7. A teď už víme, i co se v nich ukrývalo! Líbí se mi nápad Jani.

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover