pondělí 10. července 2017

SCRAPBOOKING JINAK

Co se scrapem ze scrapování?
JANA S.

Věřím, že také nevyhazujete zbytky použitých papírů, že ne? Já zatím nepřišla na to, jak je optimálně skladovat, tak se mi povalují v jedné krabici … i na tu se časem (organizačně) dostane, ale dnes chci psát o jiném. Vlastně ani moc psát nechci – radši ať mluví obrázky – ale přeci jen, nějaký úvod to chce, že? 

Jeden z účelů, na který odstřižky ráda používám, je zdobení dárků. Miluji, když je dárek hezky zabalený. Minulý měsíc byla jedna opravdu skvělá příležitost na odevzdání drobností pro radost (čtěte tady), a tak jsem zalovila ve své ústřižkové krabici … a nazdobila pár krabiček … zkuste hádat, která byla pro koho. ;)
 








Budete-li něco balit, ukažte nám to, ať máme novou inspiraci! A teď už se vracím do víru prázdnin. Pááá!
 
Jana
P.S. Alčo, neboj, i na Tebe dojde. ;)

12 komentářů:

  1. Jani, mas to krasne! Vubec cela ta sila jednoduchosti, je proste bozska!

    OdpovědětVymazat
  2. v skutocnosti 10000% krajsie ako na fotke ♥

    OdpovědětVymazat
  3. já bych chtěla také někdy dostat takový krásný dárek :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne 👍 výborný nápad, origoš zabalený darček ocení každý.

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, máš to krásné. Také balím scrapově, ale máme jiný styl, toto je ovšem také bezva :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, diky ❤ Uka, uka! Vim, ze se stylem mijime, ale to neznamena, ze se mi ten Tvuj nelibi. 😊

      Vymazat
  6. krásné, vkusné, moc pěkné výřezy

    OdpovědětVymazat
  7. A teď už víme, i co se v nich ukrývalo! Líbí se mi nápad Jani.

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover