neděle 18. června 2017

CARD KIT projekty

VALIKA

Prajem vám všetkým krásny deň,  
júnový card kit je pre mňa špeciálny a unikátny svojím jedinečným zameraním. Naše rodiny a priatelia si už zvykli, že dostávajú nádherné narodeninové pohľadnice a pod. Čo však ešte nedostali sú originálne pohľadnice z dovolenky ... a to sa môže tento mesiac zmeniť :) 
 
V prvom rade som narazila na drobný jazykový problém. Pohľadnicami nazývame všetko, ale v skutočnosti sú otváracie pohľadnice blahoželania a klasická pohľadnica je kus papiera veľkosti A6. Podobne je to asi aj v u vás v ČR. Takže tento mesiac som si dala osobnú challenge vytvoriť pohľadnice - kus papiera bez ozdôb, bez 3D penovej pásky s dostatočnou gramážou, aby prežil cestu bez obálky. Asi nebude prekvapením , že som opäť využila pečiatky Léto a Dovolená, ktoré totálne milujem a ešte stále mám milión nápadov ako ich využiť.
Prvá je taká rodinná. Farby môžete prispôsobiť rovnako ako aj počet .... tie zlaté nálepky sú božské.

 
Moje tvorenie bolo ovplyvnené aj skutočnosťou, že som skúšala nové mini podušky :)
 
Písané fonty Lucky Š. sú skvelé.
 
Toto je môj osobný favorit. Kľudne mi napíšte do komentu, ktorá pohľadnica sa vám páči najviac.
 
Aj keď tieto pohľadnice by mali byť striktne len opečiatkované, tak som si dovolila použiť aj tieto nálepky. Zlatá fólia vždy všetko zlepší.
 
Maskovanie je super.
 
Táto pohľadnica je takým malým klonom. Viním za to tie nové farebné mini podušky :) Pre teba je z februárového card kitu.
 
Zadná strana je taká oficiálna a veľmi sa mi to páči. Použila som rôzne farby, aby som čo najviac imitovala originál ako to bolo niekedy keď sme posielali pohľadnice z dovolenky alebo letného tábora.
 
Potom som si však spomenula, že môžeme využiť aj krásne papiere.
 

Všetky pohľadnice sú vyrobené z papiera gramáže 300g/m2. Dizajnový papier som prilepila lepiacou tyčinkou, aby som zaistila dokonalé priľnutie a zaťažila ťažkou knihou počas schnutia. Výsledkom je extra pevnosť a opäť niečo nové a nečakané.
 
Na posledných 2 som zvolila iné pozadie, aby som dokázala , že si to môže vyrobiť a vyskúšať naozaj každý hrdý majiteľ júnového card kitu.
 
Môžem skonštatovať, že to bola celkom výzva, ale perfektne som si to užila. Teraz mám nový problém. Túžim po dovolenke a mori ešte viac ako predtým :) Pridáte sa ku mne a vyskúšate si takéto "ploché" tvorenie ? Jedno môžem skonštatovať už teraz - to čo som ubrala na 3D efektne na týchto pohľadniciach, som pridala na blahoželaniach, ktoré uvidíte o mesiac. Dovtedy sme v spojení na našej Facebookovej stránke :) 
ALENA

Tento CARD kit se opravdu povedl. Ale nějak mi bylo líto použít ho na přání. Sice pozdravy z dovolené posílám, ale vždy s fotkami dané destinace. Proto jsem se rozhodla, že card kit využiju na výrobu sešitu v trabelbooku. V červenci plánujeme dovolenou, tak to bude tak akorát. Nejspíš vezmu celý kit s sebou a i vnitřek bude z něj. Když se vše povede, určitě se podělím o fotky. Držte nám palce, ať nám vyjde nějaký ultra last minute.
 


 

4 komentáře:

  1. Ali, na ten sesitek z dovolene se moc tesim, uz aby jste jeli :)).

    A Vali, ten napad s zabkama zastupujicicma pocet (a oblibene barvy) rodinnych ucastniku, je nejlepsi!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak nie som si istá či tie pohľadnice dorazia k adresátovi 😉 ... Sú tak pekné všetky 👍 ( aj u mňa vedú žabky 😊 že ich niekto po ceste šmajzne ( tie pohľadnice ) prinajmenšom budú ochytané ako si ich na pošte budú prezerať 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ľubka ďakujem :) to mi ani nenapadlo, že ich treba chrániť :-D teším sa, že sa páčia ♥

      Vymazat

Pin It button on image hover