sobota 22. července 2017

FOTOSTUDIO

Co nezapomenout vyfotit v létě
LUCIE

Léto je v polovině a já jsem se zhrozila nad tím, jak málo mám letních fotek. Tak jsem si udělala seznam (vizuální, vím, že tak si ho zapamatuju líp).


Některé letní záležitosti už jsem propásla (jahody z naší zahrady a třešně, ale takové ostružiny ještě stíhám). Z kategorie jídla ještě musím stihnout nějaké letní pečení (jeden dort mě čeká hned dnes) piknik a grilování. Jo a táborák, ten nesmí chybět.

Zmrzlina, meloun a ananas jsou povinnost. S takovým jedním melounem se dá u focení pořádně vyblbnout.

Zrající obilí taky ještě stíhám, pak budem muset na houby a další lesní plody. K moři si musím pořídit pořádnej letní klobouk a srandovně opálený nohy mám už teď. Jo a ještě to bude chtít nějaký letní drink, třeba espresso tonic, to teď prý frčí.

Luční kvítí, oddychovou četbu a letní bouřku. No a u moře, to se fotí samo, hlavně nezapomenout nasbírat mušličky a něco hezkého si z nich pak vyrobit. Já už se tak těsíím!

Zdroj obrázků: Pinterest


































2 komentáře:

  1. Tie fotky sú tu vždy tak úúúžasné a Lucka fotí presne také isté krásne 👍 ach jo paráda a balzam na dušu 😘

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover