neděle 31. ledna 2016

CHALLENGE 2/2016

Vymyslet nějaké téma pro naši challenge je pro mě opravdu challenge :-). Takže když už jsem si myslela, že jsem v koncích, začala jsem tedy od konce :-). Zdá se vám to zmatené? Není… doteď jsem vždy vymyslela téma a pak vytvořila stránku. Teď jsem udělala stránku a z té na mě vyskočilo téma challenge na únor :-). 


ZADÁNÍ

Vytvořte scrapbookovou stránku
  • Téma: NĚKDY STAČÍ MÁLO
  • Podmínka: vytvořte projekt za použití pouze těchto materiálů
2 čtvrtky (počítá se i podkladová)
1 fotka (velikost je na vás)
šablona (já jsem použila tuto)
bavlnka/y nebo provázek nebo nit (jsem hodná, že? :D)
něco, čím uděláte cákance (já jsem použila tuš)
4 razítka
1 inkoust
1 chipboard
7 enamelek nebo kamínků nebo perliček (zase vám dám na výběr :D)
písmenka na nadpis

Samozřejmě můžete ke své práci použít také pomůcky jako řezačka, nůžky, lepidlo, atd.

  • Projekt musí být vytvořen pro tuto challenge (tzn. nesmí být publikován na blogu, facebooku či internetové galerii před vystavením všech projektů)
  • Posílejte Vaše soutěžní projekty do půlnoci 24. 2. 2016 na email atelier@paperoamo.cz s předmětem CHALLENGE.
  • Fotky budou vystaveny 25. 2. a vítěze vyhlásíme 29. 2. 2016


VÝHRA
Poukaz na nákup na www.paperoamo.cz v hodnotě 250 Kč


VZOROVÝ PROJEKT



Moc se na vaše projekty těším!

11 komentářů:

  1. Nooo tak tomu opravdu říkám challenge! Good luck všem:)

    OdpovědětVymazat
  2. Téééda, Leuško!! To jsou teda opravdu "striktní" pravidla :D Ale je to super!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Musim pouzit vsechny veci,nebo muzu neco vynechat? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tomu rikam vyzva! To abych si k tvorbě vzala kalkulačku, abych nepopletla ty počty ;-) ;-) ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Super výzva. Když jsou tam dvě čtvrtky, tak si tu druhou můžu rozstřihat na víc částí?Nebo tam může být jen jeden kousek?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jedna je podkladová a s tou druhou můžeš dělat cokoliv :-) takže klidně i rozstříhat na více části :-)

      Vymazat
  6. Tak tohle je super vymakany zadani :-)

    OdpovědětVymazat
  7. That’s offered you don’t blow it all on a tasty legendary before the current season ends. In the US it is about 120 per dollar for the starter crowd and 135 per dollar for the $99. salsaroc.com

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover