čtvrtek 8. března 2018

CARD KIT projekty - ADÉLA

Stihli jste už střihnout do svého CARD kitu? Dnes mám pro vás další dávku inspirace na zamilovaná přáníčka. Celkem už jsem udělala 12 kousků a pořád mi ještě hodně materiálu zbývá.


Zvolila jsem ne úplně tradiční barevnou kombinaci černé, hnědé a tyrkysové, která by, podle mě, mohla potěšit i muže. Vyrobit přání pro pány je pro mě většinou dost problém, ale tohle se mi líbí, i když má na sobě jemný motiv kytiček.


Opět jsem použila tekuté enamelky k přidání barevného detailu.


Využila jsem i malé kousky vzorovaných papírů a natrhala z nich proužky nebo vložila pod srdcové výřezy. Růžová plocha byla pro mě moc výrazná, tak jsem vše zjemnila bílou gelovou fixou a puntíky.


V kitu je spousta samolepek se zamilovanými texty, tak zkuste poskládat pro svého milého i vtipný vzkaz. Třeba dostanete pusu na dobrou noc.


Poslední dva kousky jsou hodně „clean and simple“, ale takhle to mám nejraději. Žádné velké zdobení a to důležité „miluji Tě“ obdarovanému sdělíte.



Do naší facebookové galerie už jste taky přidali několik přáníček. Moc děkujeme a chceme vidět ještě víc!
♡ 
Adéla

5 komentářů:

Pin It button on image hover