úterý 23. ledna 2018

MY LIFE KIT projekty - IVA

Krásný den. Když se mi do ruky dostal tento nádherný ledno-únorový My life kit  a k němu ladící Extra kit, srdce mi zaplesalo. Taková krása, nádherné tlumené a studené barvy, které se dokonale hodí k zimě, sněhu a příjemným večerům pod teplou dekou nebo v huňatém svetru s kávičkou v ruce. 
První nálož inspirace z tohoto kitu jste mohli vidět u Alenky - TADY.  
Hned jsem tuto sadu musela použít na náš první týden v roce. Moc se mi líbí kartičky s motivem chlupatého koberce, tak jsem je použila snad úplně všechny. Doplnila je 2 kartičkami s citáty a barevně se mi hodily ještě i ty vínové. Ty stromečky jsou naprosto roztomilý.
 




Na některých kartičkách jsme si pohrála s kruhovými výseky a epoxy samolepkami a vytvořila jednoduché shluky.
 





Snad se vám oba kity taky moc líbí a budu se těšit na inspiraci od vás v naší facebookové skupině.
Tvoření zdar.

4 komentáře:

  1. Paní doktorko, Vy tak nádherně píšete! :) Máš to krásné! Moc se mi líbí ta středová kartička na první stránce - její umístění a fotky kolem. Tento vlastní design je moc povedený :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ivo to pismo je fakt nadherne! a nejen to krasopismo i rukopis mas super uhledny, co ja bych za to dala!

    OdpovědětVymazat
  3. Taky se přidávám k holkám a obdivuju tvoje úhledné písmo, máš to fakt krásné!

    OdpovědětVymazat
  4. Holky moc děkuju 😂 a to se o doktorech říká,že škrábpu,jak kocouři.Ale je fakt,že hako dítě jsem milovala psat do písanky 😂😂😂

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover