neděle 25. června 2017

PRODUKT PAPERO AMO

Písmenková abeceda BOLD
LEA

Písmenková abeceda Bold mi doma ležela nevyužitá pěkně dlouho. Néé, že by se mi nehodila nebo nelíbila, jenom jsem na ni zapomněla. Ale konečně přišla její chvíle.


Jelikož jsem se rozhodla pozdě, že tuto abecedu vyzdvihnu v článku o produktu PA, nemám žádné fotky z procesu. Ale myslím, že to není potřeba, protože důležitější než postup je výsledek.


Na PL kartičku z workshopové sady - TADY, které jsem použila na celou dvoustranu, jsem černým inkoustem narazítkovala číslo týdne a zjistila jsem, že je to takové fádní. A to jsem nechtěla, protože celá kolekce je krásně barevná. Takže jsem si ve svých bavlnkových zásobách vybrala 8 barevně ladících a pustila se do obšívání písmenek. Písmenka jsou dost tlustá, tak to šlo krásně a černá písmenka rázem vynikla.

Detaily:
 






1 komentář:

  1. leus je to super napad a mas to krasne spracovane. perfekcionizmus na 100% pri tom vysivani ♥

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover