pátek 9. června 2017

FREESTYLE

ALONA

Tvůrčí krize, jaká krize? Žádná krize, jenom hlava se zatoulala a ztratila růžové brýle. Jenomže bez nich je všechno tak škaredé a není nálada cokoliv dělat...


Přesně takovým obdobím teď procházím. Pokud tvoříte také, pak jste určitě takové období někdy zažily taky. Není z něj jiná cesta ven, než se přesvědčit o tom, že vše, co vidím, je ve skutečnosti hezčí, než se mi zdá. A přesvědčovat se tak dlouho, až se přesvědčení stane tou jedinou pravdou. A samozřejmě je potřeba pokračovat i přes „to nejde“. Ono to časem půjde.


Jsem se na svou krizi-ne-krizi naštvala a to pořádně a do art journalu.

Vytáhla jsem pár věcí, které mě těšily – má oblíbená super velká vyřezávací abeceda od MFT, nové šablony od My Minds Eye (oni jsou teda loňské ale pro mě nové) a kus obalu od knihy s ilustrací Tima Burtona (tento poklad schovávám dlouho pro speciální příležitost).


Naštěstí tvůrčí krize není nakažlivá. Děti jí rozhodně netrpí. Naopak mě inspirovaly a pomáhaly mi překonat tu mou. Tvoření vedle dvou dětí, co malují akrylem, navíc napomáhá tvorbě adrenalinu v těle. To je velice účinná anti krizová látka. Vlastně ani nevím, proč furt píšu o nějaké krizi?...


Fotografovat proces jsem nezvládala, takže mám fotku až finální stránky. Použila jsem zase distress akrylové barvy. Výhodou pro mě je, že je nemusím sama míchat. Jsou rovnou zamíchané a vyvážené tak, že ladí k barvám používaným ve scrapbookových papírech a ozdobách.

Něco jsem nanášela štětcem, něco přes šablonu. Ta je z letošní kolekce od Tima Holtze a je super.


A protože tento deník mám textařský, našla jsem ke stránce písničku s názvem „World in denial“. Je síce politická a trochu o něčem jiném, ale alegorický text na tvůrčí krizi celkem sedne.


Shlůček ozdob je pro symboliku a hlavně radost. A víte, že z diamantů se dají udělat super závěsné květináče? Jako fakt :)


Krize je překonána. Ať vás tvoření baví a krize obchází. A kdyby k vám náhodou nakoukla, tak víte jak na ni, že?


Jo, málem jsem zapoměla. Dneska se vytvořila ještě dvě umělecká díla. Ty jsou, co? Už se suší. Jdu umývat barvu z obličejů, rukou a nábytku... :)

6 komentářů:

  1. alonka .... no ja si takto tvurci krizu urcite nepredstavujem :) taky krasny art journal. to pozadie je uplne boziiiii. inak mas paradnych a velmi nadanych pomocnikov ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vali, takhle vypada vyhaneni krize z tela. 2 mesice jsem se trapila az jsem se nastvala :) a pak to slo. A dekuji moc za mila slova!

      Vymazat
  2. Tak ja se pripojuju s tou krizi. Akorat teda v te moji krizi netvorim takove krasne veci! A dekujui za inspiraci pro detske tvoreni, platno jsme jeste nezkouseli, takze musime :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee Luci, ale jo, urcite tvoris hezke veci. Jen se to v krizi vnima jinak. A urcite do toho - platno, barvy a sup na krizi - ven s ni!

      Vymazat
  3. To je zaujímavé..... že kríza a kríza a napriek tomu z tohto článku cítim energiu a inšpiráciu, krasny ArtJournal, to je život ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji, Lubi. Energie tam asi je - nastvana jsem byla poradne :)

      Vymazat

Pin It button on image hover