úterý 6. června 2017

FREESTYLE

Krasopsaní
LUCIE 

Krasopsaní teď frčí, je vidět všude kolem, nejen na instagramu a pinterestu. Krásně popsaných výloh a vývěsních tabulí přibývá. A tak jsem zatoužila se “hand lettering” také pořádně naučit, aby se objevil i v mém albu.
Po několkavečením pátrání na internetu mi z toho šla hlava kolem a vůbec jsem nevěděla, kde začít. Existuje nepřeberné množství návodů a videií a já se v tom akorát tak ztrácela. Nevěděla jsem, který psací nástroj si objednat, jestli mám začít rovnou s tuží nebo třeba vodovkama. Takže jsem začala pátrat po kurzu, který bych mohla navštívit osobně a poslechnout si osobní zkušenosti zkušených.

V Olomouci to teda není žádná sláva, a tak jsem musela jinam. Naštěstí ne až do Prahy, to je na otočku trochu z ruky. První kurz jsem absolvovala v Ostravě s Renchinchay a druhý v Brně s Krasopiskou. Oba byly super, ten první delší, více do podrobností a kromě psaní fixou, obsahoval i základy psaní vodovkama. U toho druhého se mi zase líbí více písmena.
Je super dostat přímo připravené materiály a odpovědi na otázky, ale pak to samozřejmě chce hlavně cvičit a cvičit, aby se ruka vypsala. Každý den pár minut, nebo třeba dvakrát týdně hodinu.

Začala jsem tedy pátrat po materiálech na domácí procvičování a jako první našla Dawn Nicole designs a už u ní zůstala. Její styl se mi líbí a na svém webu nabízí hromadu procvičovacích ůkolů k vytištění plus videa - TADY.  Třeba na tuhle 30-ti denní challenge se chystám, hned jak se vrátíme z dovolené.
 
Workshop s Renchinchay


Workshop s Krasopiskou
 
Na workshopu s Krasopiskou si vyrobíte i akvarelový pohled s valstním nápisem.
 
Vyzbrojena knihou začínám sama trénovat, ale o nějaké pravidelnosti nemůže být řeč.

Musím si s tím procvičováním pspíšit, abych mohla brzo použít krasopsaní i do nových Papero Amo kitů a kolekcí. Už se těšííím.

16 komentářů:

  1. Heh..tak to je fakt sranda..ted v sobotu jsme na Rence byly se Sisi..a knizku si chci taky koupit. Parada.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, videla jsem vasi fotku z vikendu a hned mi to bylo jasne :) a libilo se vam?

      Vymazat
    2. Knížka je už i v češtině! Tady: https://m.martinus.cz/detail/266813/ 😉

      Vymazat
    3. Luci, libilo moc..musim si objednat vic ecoline brush penu 😂
      Jane, jojo ja vim...uz ji mam v hledacku dele..🙂

      Vymazat
  2. Lucinka je to krasa. podla mna to nepotrebujes ale chapem :) si perfekcionistka a musi to byt na 300% a ta knizka je super. na vianoce som ju darovala a premyslam nad tym ze si kupim aj pre seba. zatial najlepsia aku som videla ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dekuju ale mam pred s sebou jeste mnoho a mnoho hodin prace, nez se na to bude dat koukat ;)

      Vymazat
  3. Krasne��chcela by som vyskusat aj ja�� kde sa ta knizka da kupit?dakujem.V

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. knihu jsem koupila na BOOK DEPOSITORY, kupuju tam vsechny anglicke knihy, maji postovne zdarma
      https://www.bookdepository.com/Creative-Lettering-and-Beyond-Gabri-Joy-Kirkendall-Laur-Lavender-Julie-Manwaring-Shaun-Lynn-Panczyszyn-Walter-Foster/9781600583971?ref=grid-view&qid=1496740494935&sr=1-1

      Vymazat
    2. Knížka je už i v češtině! Tady: https://m.martinus.cz/detail/266813/ 😉

      Vymazat
    3. aha, to jsem netusila, dekuju :)

      Vymazat
  4. Prosím poraďte odkud máte knížku? Dekuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knížka je už i v češtině! Tady: https://m.martinus.cz/detail/266813/ 😉

      Vymazat
  5. Děkuji tip na knížku, už jí píšu na svůj narozeninový seznam :-)Od scrapování vedene krátká cesta k dalším "koníčkům" jako je bullet journal, art journal apod. Pokud jste se ještě nesetkali s Zentangle tak doporučuji i tenhle směr, čmárám si kdy se a kam se dá :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super tip Radko, slysela jsem o tom, ale uz dlouho si o Zentangle chci neco precist

      Vymazat

Pin It button on image hover