pátek 30. června 2017

CHALLENGE 7/2017


Vystrihni si ozdoby 
VALIKA

Prajem vám všetkým krásny deň,  

tento mesiac som si pre vás v rámci pravidelnej mesačnej challenge pripravila niečo jednoduché. Vrátime sa k základom, ktoré sú v scrapbookingu 2 , a to nožnice a papier. Ozdoby na svoje projekty si totiž vystrihnete :)
Musím napísať malý úvod k tejto problematike: Viem, že je to jedna z najstarších a voči našim peniazom aj najšetrnejších techník, ale ja som ju objavila až nedávno. Na začiatku bolo moje vystrihovanie strašné. Možno aj preto som si Big shot zaobstarala hneď po niekoľkých mesiacoch, kedy som vlastne ani poriadne nevedela či sa tomuto hobby budem venovať seriózne. Postupne som však nachádzala krásne papiere a hlavne som zistila, že pri layoutoch potrebujem veľa ozdôb. V ephemera packoch ich nikdy nie je dosť a tak mi nezostávala iná možnosť ako si ich vystrihnuť.Možno tomu pomohli aj nové nožnice (Díky Alonka). Možno len dozrel čas a možno som sa konečne naučila lepšie strihať :) 
 
Taktiež som si na kurze s Paige kúpila celý balík 12x12 papierov, takže mám čo robiť aby som aspoň polovicu zúžitkovala.

 
Ako inšpiráciu som si pripravila 2 stránky z dokonalého májového page kitu. Neviem ako vám ale ja som ním bola unesená. Inšpiráciou mi boli aj krásne kvietky na jednom z papierov.
Prvý z Podhájskej, kde sme boli s našimi osláviť jeden z voľných májových víkendov. 
 
Pripájam zopár detailov.





Vytvorila som aj druhú s našim Otom. Priložené ozdoby ma inšpirovali.
 
Ako vidíte snažím sa používať aj farebné papiere ako podklad, nielen biele.
 





Prikladám ešte jednu ukážku. Ozdoby som si povystrihovala z tohto papiera:

Nie je problém si vystrihnúť aj nadpis 

aj malé hodinky
 
aj slúchadlá
 
aj všetky knihy a kabelky
 

ZADÁNÍ

  • Téma: Vystrihni si ozdoby
  • Podmienky : vytvor akýkoľvek projekt, na ktorý použiješ ozdoby, ktoré si si sám vystrihol / vystrihla. Každý mesiac ma prekvapujete svojou kreativitou a šikovnosťou, a preto verím, že sa pridáte aj tento mesiac. Po náročnejších zadaniach z minulých mesiacov som si pripravila niečo jednoduchšie. Veľmi sa na vaše výtvory teším. 
  • Páčilo by sa mi, keby ste pripojili aj fotku, kde bude papier a vystrihnutý obrázok / obrázky. Ako vždy hľadáme originalitu a skvelé nápady, o ktorých pri vás nikdy nie je núdza :)
  • Projekt musí byť vytvorený len pre túto challenge ( t.z. nesmie byť publikovaný na blogu či facebooku pred vystavením všetkých projektov na blogu Paperoamo) 
  • Projekty posielajte do polnoci 26.7.2017 na email atelier@paperoamo.cz s predmetom CHALLENGE. Fotografii prosím pojmenuj ve tvaru ANNA.N (křestní jméno, tečka, první písmeno příjmení).
  •  Fotky budú zverejnené na blogu Paperoamo 27.7.2017 a víťaza vyhlásime 30.7.2017.

5 komentářů:

  1. Vali, ty jsi hustá! To bych stříhala měsíc!..no kdo umí ten umí <3

    OdpovědětVymazat
  2. Božííí - mám teda jen tu stránku s těma kabelkama a střevíčkama :-D a vůbec se mi to k žádné vyvolané fotce co mám nehodí :-) Takže jsem zvědavá co rozstříhám :-D (Verča S.)

    OdpovědětVymazat
  3. Krása, chtěla bych se zúčastnit soutěže, můžu, když nemám předplatné na žádný kit? Sleduju Vás na FB a nakupuju.. :) Aneta M.

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover