čtvrtek 22. června 2017

CARDMAKING DAY

Pod-dimenzuj to
VALIKA

Prajem vám všetkým krásny deň, 
dnes mám opäť zábavnú techniku, opäť som mala problém ako ju nazvať a opäť budeme pracovať s 3D efektom, ale inak než zvyčajne. Veď uvidíte :) 


V prvom rade by som chcela podotknúť 2 veci: 1. tento tutoriál bol inšpirovaný dievčinou menom Marblemine a pripojím link na jej instagram - @marblemine. Niekedy je ťažké identifikovať kto vás inšpiroval, ale v tomto prípade to bolo jednoduché. Prvýkrát som videla túto techniku u nej. 2. Nemám nič proti klasickému použitiu pečiatok a vyrezávacích šablón :) 
 
Spotreba 3D penovej pásky je u mňa veľmi veľká a rozhodne ňou nešetrím :) efekt je totiž na nezaplatenie.
 
Poďme už tvoriť. Možnosti sú nekonečné - potrebujete však set pečiatok s vyrezávacími šablónami. Potrebujete extra papier, na ktorom vyrežete siluety obrázkov.



Pri nasledujúcom kroku som využila MISTI, ale nie je to nutné. Pred tým som to skúšala aj bez tejto pomôcky a vyšlo to veľmi dobre. Len je to jednoduchšie. Vložte pohľadnicu a papier s vyrezanými siluetami. Práve do vyrezaných priestorov opečiatkujeme obrázky priamo na pohľadnicu. 
 
Po tomto kroku by ste mali mať pripravené všetko čo potrebujete - opečiatkovaný základ pohľadnice aj vyrezaný vrchný papier. 
 
Pre dosiahnutie efektu pod-dimenzie musíme vrchný papier podlepiť penovou páskou. Ja som zvolila machovú gumu. S lepiacou páskou netreba nikdy šetriť, aplikujeme prirodzene na obe strany.
 
Už ste asi zvedavé ako to vyzerá, však ? :) 
 
Je to iné, príjemná zmena.
 
Počas prípravy nasledujúcich pohľadníc som hranice môjho vnútorného autistu posunula na novú úroveň. Farebný papier som si vyrobila sama, lebo som nemala 100% farebnú zhodu ...
 
Využila som letnú námornícku tematiku.


 
Tak veľmi som chcela použiť papiere, ale bohužiaľ. Opäť to nevyšlo a radšej som si ich vytvorila sama.
Všetko je tón v tóne, k tomu sa v budúcnosti ešte musím vrátiť. 
 
Dúfam, že sa vám dnešný nápad páčil. Ak áno, nezabudnite sa podeliť v Rodinnej fb skupine. Budem sa tešiť.

9 komentářů:

  1. Dokonalé! Totálne. :) A kotvička je absolútne TOP.

    OdpovědětVymazat
  2. Teda tieto " jednoduché" card sú tak krásne 👍 a 3D efekt je úžasný . Môžem sa opýtať čo je to za farbu odtieň a značka tie svetlé kotvičky napečiatkované ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj lubka. dakujem velmi pekne. tak teda detaily o kotve :) peciatky su od lawn fawn - you float my boat. modra farba je bahama blue - memento dye ink. siva je odtien fog od simon says stamp 👍❤

      Vymazat
  3. Vali, ty máš vždy eso v rukávu! Opět pecka!! Famózní realizace

    OdpovědětVymazat
  4. áááá, tak prepáč, Valika, tentokrát sa rada pochválim, že toto pre mňa nie je novinka :-D ale pohľadnice máš dokonalé, ako vždy ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jarka pobavila si ma :D aj ked sa velmi snazim, tak musite si zvykat ze pomaly ale isto sa budem opakovat stale castejsie ;) dakujem ♥

      Vymazat
  5. :) tak ja neviem, ci si uz take robila. Ale ja som robila kedysi,ked som sa hlasila do jedneho DT a to som bola hrda, ze aky napad som mala. A ty mas vzdy take napady, ze ja len kukam jak puk a to som uz videla kadejakych navodov a tipov a trikov na milion. Tak ma proste potesilo, ze aspon pri niecom si mozem povedat jej, tak toto som uz robila, hlavne ak ide o takuto neokukanu vec ;) ale inak obcas zopakovat alebo len mierne obmenit navod niekedy nie je na skodu, vzdy sa najde niekto, kto to este nevidel a bude to pre neho uplna pecka ;) mne sa tvoje pohladnice velmi pacia

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover