neděle 30. dubna 2017

EXTRA KIT projekty

JANA B.

Co mě na Extra kitu nadchlo nejvíce? Tak jednoznačně ty úžasné vellumové samolepky s barevným písmem. Nádhera! Opět jsem si při pohledu na nápisy vzpomněla na fotky v restech a nápad na stránku do Traveler's Notebooku byl na světě! Papíry jsem použila z dubnového Page kitu, přišel mi barevně hodně podobný. A stříhala jsem stromečky, když už jsme byli v tom lese ...


Vellumovou samolepku jsem nalepila na bílou čtvrtku a obstřihla. Vypadá jako by byla zalaminovaná.



Hodně samolepek jsem využila v diáři. Nevím, jak je to možné, ale ta hesla se mi vyloženě hodily!
 

Druhou nejkrásnější věcí v kitu byly ty lesklé zlaté buttonky s epoxydovými obrázky ve středu. Nádhera. V diáři je taková ozdoba dost rozměrná, ale na desky minialba přistane velmi dobře! 


Ještě štěstí, že už je skorem konec měsíce a brzy bude nový Extra kit. Z toho dubnového už mi toho moc nezbylo. 

 Užijte si dnešní Filipojakubskou noc!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover