pondělí 13. března 2017

INSTA ALBUM

Svatební cesta
JANA B.

Dnes pro vás mám jednu třeskutou ROMANTIKU. Ještě než k nám zavítá další scrap hvězda (kurz Paige Evans již brzyyyy - jdete?), tak je potřeba dotáhnout do konce resty z minula! Černobílé album, které bude jednou plné sourozeneckých fotek, je běh na dlouhou trať, ale to líbánkové jsem dodělat musela. Jak jsem teď ráda, že jsem Teresino malé album na tento projekt využila!


Na malých albech mám nejraději tu variabilitu a ňuňavost - to pochopí všechny z vás, které dělají velké Project Life album. 


Na začátek vždycky dávám průhlednou fólii, funguje jako ochrana stránek i parádní úvod.


Vellum! Ale ne ledajaké! Se zlatými puntíky. Nad tím jsem se mohly uáchat! Pěnová abeceda je od Pinkfresh Studio. 


Taky jste vždycky chtěly na svatební cestu do Paříže? Já už bych tam znovu nejela. Poprvé jsem tam byla s gymplem a pak mi muž splnil sen. Sice zastávka na jednu noc, ale zklamání. Špína, hluk, davy. Je tedy možné, že jako rodiče 7měsíčního dítěte jsme to tehdy vnímali o poznání hůř, ale další naše destinace byly mnohem příjemnější.



Pod Eiffelovkou! Konečně jsem tuhle samolepku využila. 


Boží! Normálně se pod věží piknikuje, lelkuje, odpočívá, sosá kafe. My přebalovali. 


Teresa s sebou tenkrát přivezla spoustu úžasných raznic. Toho bylo potřeba využít a řádně ozdobit album.


V albu jsem dokonale zužitkovala svatební kartičky od Lucky Šindelkové. Barevně se báječně hodily ke kurzovacímu materiálu a tématicky jsou dokonalé. Zde odklápěcí kartička.


I když, taková Paříž z lodi, to nemělo chybu a jednoznačně doporučuji!


Myslím, že nás všechny fascinovalo využití papírů. Plastových kapsiček určených pro tento druh alba jsem využila opravdu málo.



Jedeme na trajekt do UK a zastávka v městečku CAEN. Pamatuji si akorát déšť, mokré boty a déšť. Jo a vynikající palačinky, protože co jiného v dešti než někam zalézt a jíst!



Naši návštěvu v Anglii jsem v albu nezaznamenala, takže pokračujeme opět trajektem, tentokrát z britského Hull do Nizozemí.


Zastávka v Luxembourg. Jen pro vysvětlení. Celá posvatební výprava byla jedním velkým překvapením. Vůbec jsem netušila, kam mě novomuž zaveze, veškeré GPS souřadnice úspěšně tajil. Zastavení v Lucemburku bylo příjemné, ale trochu jsem se strachovala, že budeme cestovat jen po velkých městech a v mapě hledala, kam dál máme asi namířeno.


Úžasné švýcarské městečko Weggis jsem ale opravdu nečekala! Ráj!



Na insta albech mi nejvíc vadí ta čtvercovost. Čtverce jsou super, ale většinou mám problém fotky na tento formát oříznout. Přijde mi, že pak fotka ztratí určitou prostorovost a zajímavou kompozici. Líbí se mi tedy do alb čas od času zakomponovat velkou fotku.


Obálky jsou skvělým doplňkem. Tahle sice neukrývá žádné tajnosti, ale minimálně přidává na rozmanitosti a roztomilosti.



No, tak tohle pivo bylo asi nejdražším v našem životě.



Další velká fotka.



Poslední naší zastávkou bylo německé středověké městečko Rothenburg.


No, to jsem si krásně zavzpomínala. Jeden rest bychom měli, teď se mohu vrhnout na dovolenkové insta album ze Šumavy. Původně jsem koketovala s jiným rozměrem, ale nakonec se mi ta řádka instagramových alb na poličce hodně líbí. Takže snad dřív než za rok vám ho ukážu.

8 komentářů:

  1. Nadhera ❤..me alba lezi ve skrini a nejak nemam vuubec chut s nimi neco delat. Veskere zbytky z kurzu jsem prodala a tak to asi zustane. Jedno je jen o nejaky mych
    fotkach, mozna tam casem nejake dolepim. Spis se jedna o me selfie a to velke jsem chtela pro nasi kocku, ale vubec nemam naladu prohrabavat se tim mnozstvim fotek. Takze taky zeje prazdnotou. Navic mam tolik projektu, ze bych musela zit dvoji zivot. Aspon, ze v tom PL jsem aktualni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dekuji, Alco .. to naprosto chapu, ja taky nejradeji tvorim ty aktualnejsi veci, asi je to prirozene ... i coz, nekdy se ti to treba bude hodit na uplne neco jineho :D

      Vymazat
  2. Jani nádhera! Album od Teresy mám také již zpracované. Teď se chystám ještě na to svatební, snad to stihnu :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dani, dekuji moc! jee, to bych moc chtela videt! drzim palce na to svatebni!

      Vymazat
  3. Janičko to je krása! Všechno nádherně sladěné, něžné, romantické, ale nepřeslazené.
    S Paříží to mám podobně, poprvé jsem nechápala, co na ní všichni mají - špína, odpadky, hluk...Je to asi ulice od ulice, čtvrt od čtvrti. Jsou tam i pohádková místa, ale moji favoriti mezi městy jsou jinde...I když při každé další návštěvě Paříže se mi tam líbilo o něco víc :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc moc dekuji, Zanet! to jsem rada, ze nejsem sama "divna", kdo se neposadi z Parize na zadek ... treba Rim me nadchnul vic .. ale chci do Parize jeste jednou, nekdy a dat tomu sanci :D

      Vymazat
  4. Jani, mě insta alba celkem dostala, je to pro mě praktické, veselé, cool tvoření. To rychlo tvoření s Teresou- cvak cvak- vyrazit a sešít sešívačkou- já si to užila a snažím se to praktikovat i dál ;)
    A to nejdražší pivo- to jsou ty nej historky z cest. Já mám zase nejdražší kafe z náměstí sv.Marca v Benátkách. Sedm euro capuccino plus pět euro za hudbu :) Brečím nad tím smíchy doteď!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, vid! souhlasim, moc prijemne, sup sup a jde to rychle .. ja uz si nepamatuji, kolik to pivo stalo, ale jestli to bylo 9 euro, tak asi nebudu daleko od pravdy ... ale capuccino za sedm je taky dobra vysokohorska :D, ale takove nez na nam. sv Marca si proste jinde nedas, to se musi!

      Vymazat

Pin It button on image hover