pátek 24. března 2017

EXTRA KIT projekty

ALONA
Dala jsem dohromady Extra kit se zbytky Page kitu. Ten motýl tudíž nádherně ladil s tyrkysovým kitovým papírem, ze kterého jsem udělala vícehrannou krabici na poklady. 


Samotné poklady jsem vyrobila z visaček, cedulek a samolepek z Extra kitu. Na pár kousků jsem použila i nějaké zbytky z předchozích kitů - vše se jednou hodí. A co s těmi poklady děláme? Učíme se s dcerkou slovíčka. Ta, která už umíme, můžeme přidat do sbírky pokladů. Na výuku jazyků existuje spousta jiných pomůcek, ale nás baví tahle, a moc! 

JANA B.
Extra kit využívám hlavně ve svém diáři. Klasika. O tom, jak kterou samolepku nalepím, vám asi nemusím povídat, tak aspoň jedna stránka na ukázku, motýlková. 


Mým druhým projektem je tento sešitek do Travelers Notebook. Trochu se mi jejich výroba zvrtla v lehčí obsesi, pořád si dělám další a další. Jelikož do sešitků nepřijde moc větších ozdob, tak jsem využila toho, že na deskách se to snese. A pořádně – motýlka, knoflík (který já tedy ve scrapu fakt nemusím), výseky. 


VALIKA
Prajem vám všetkým krásny deň,  
dnes mám pre vás inšpiráciu z nádherného a nežného marcového Extra kitu, ktorý už zdobí stránky v mojom diári a z ktorého mám veľkú radosť 

Na kit som sa veľmi tešila, pretože obsahoval moje milované farby - ružovú a tyrkysovú. Trochu som sa zľakla, keď som otvorila diár a pozrela sa na moju marcovú stránku. Netušila som ako to zladím, ale nejako sa mi to podarilo :) 
Pridala som aj extra stránku / rozdeľovač z kolekcie I am od Simple stories. Taktiež som si myslela, že nič neprekoná hlavný citát PA : čo by urobila Beyonce? ... ale prekonala to Audrey :)
 
Visačka si žije v mojom diári vlastným životom, pretože som ju neprilepila

Aj vnútro som ozdobila. Postupne farby ladili stále viac a viac
 
A toto je marcová stránka ozdobená delikatesami z kitu

 
Musím ešte jednu fotku s ozdobami, ktoré sú nádherné. Ten lesk je v skutočnosti neskutočne krásny.

a toto je môj mesiac v skratke

 
 
Pridávam aj zopár detailov 



Najviac som hrdá na to, že som použila všetky gombíky. Gombíky sú totiž ozdoba, ktorú neviem využiť. Tieto sú dosť objemné, ale páči sa mi, že každý mesiac mám v pravom hornom rohu nejakú špecialitu. Hrozí, že môj diár bude vykrivený, ale mne to nevadí. Krása má prednosť pred funkčnosťou. 
 
Motýlik perfektne zapasoval do lúky na zadnej strane

Postupne chcem pridávať aj rôzne malé upomienky, ktoré pre mňa niečo znamenajú alebo mi niečo pripomínajú
 
Tieto extra kity sa mi páčia stále viac a viac. Rada by som videla vaše využitie 

PS: aj keď je tento kit o marci, tak predsa len by som chcela pochváliť a dať do pozornosti aj ten februárový. 
 
Tá kapsička padne ako uliata
 Zmestí sa do nej naozaj veľa rôznych ozdôb
A ešte som vám chcela ukázať ako som vyriešila môj problém, že týždne sa v diári začínajú nedeľou. Jednoducho, vyrobila som si vlastné nálepky :) 

 

2 komentáře:

  1. Jejdaneny vy ste šikovné, tie diare sú krásne a krabička na slovíčka 👍 ách jo....

    OdpovědětVymazat
  2. Alono líbí se mi tvé pojetí učení! :) Jani tvá obsese se mi zdá fajn:)) Valika tvůj diář září barvami!

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover