úterý 7. února 2017

PROJECT LIFE LAYOUT návod

ALENA
Dnes mám pro vás ukázku stránky z přelomu listopadu na prosinec. A vůbec není zimní nebo vánoční. Asi jsem byla z vánočních ozdob a tématiky unavená a potřebovala změnu. Všechno nakonec odpíchlo moje seflie, kde se zelená trávník, a tak jsem vzala na milost kolekci September skies. Původně jsem všechno chtěla mít jen v tónech zelené, modré a bílé, ale Esmé v červené dece hrozně svítila - proto přibyla růžovka.  

Celá stránka je propojená vystřiženými šipkami z kartičky, čímž tímto zdravím Ajku, u které jsem je vystřižené viděla. A po dlouhé době jsem vytáhla enamelky (no možná to tak nevypadá, ale já je fakt hrozně dlouho nevytáhla). Tentokrát jsem vzala matné od Doodlebug a jsou úžasné. Snad ještě lepší než lesklé. 
 



Na stránkách používám dva typy abecedy. První je od Amy Tangerine a druhá je z nějaké vanoční sady samolepek od Simple Stories. To jsou takové ty věci, co se vám válí doma hrozně dlouho, ale přece je nepošlete dál, když jsou tak super. Jednou se to použije. 
 
Celkem jsem si oblíbila dělat z kartiček rámečky. Tentokrát na to padly hned tři kartičky - moje boty a dvě fotky auta. Ano, jak jste jistě už zaznamenali v mém DD albu, tak i v klasickém PL tato zmínka nemohla chybět.


A nyní se dostávám k tomu, proč vám tuhle celkem obyč stránku vlastně ukazuji (jasně, chlubím se autem, které je mimochodem v současné době nepojízdé - juch ). Jistě si pamatujete, jaký typ stránky jste se mnou a Janou B. mohli dělat na Velkém PA kurzu. Přesně taková je druhá stránka týdne, nalepená na 12‘‘ bílé čtvrtce, ale při tvoření jsem měla hrozné dilema. Chtěla jsem nutně použít kartičku s XOXO a zároveň napsat parametry auta (to až jednou budeme mít audinu, abychom se mohli podívat, na čem jsme začínali). Chvíli jsem přemýšlela, jestli to ničemu nebude vadit z hledisla funkčnosti stránky, ale došla jsem k závěru, že přemýšlím nad nesmyslem. Vzala jsem do ruky Fuse, přítavnou kapsu a začala tavit na 12‘‘ stránku. Vypadá to zajímavě a nečekaně. Není to asi nic světového, ale myslím, že i použití na klasické layouty se může hodit. Je to trošičku obdoba Alony rozřezané kapsy, kde ale „odklápěčka“ nebyla schovaná. Nic proti otevřeným stránkám, je super si všechno osahat, ale já mám pořád strach z poničení a umazání, takže za mě všechno hezky schovat.

4 komentáře:

  1. Světlé a svěží :) a že to není vánoční, komu to va? Mně teda rozhodně ne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danko, me taky ne..je to takove oziveni v te kombinaci s podzimem a vanoci...:-)

      Vymazat
  2. Jsem fanynka netradičních řešení! Jsem Tvá fanynka! :-)

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover