sobota 18. února 2017

4. narozeniny PA - NAROZENINOVÁ CHALLENGE


Nebyly by to pořádné narozeniy Papero amo bez nějaké té tvořící challenge. 
Určitě máš nůžky a lepidlo v pohotovosti, tak pojďme na to!

ZADÁNÍ

Vyber si jednu stránku z našeho NAROZNINOVÉHO DT LIFTU a...liftni ji! (vytvoř stránku podle předlohy). Nazapomeň pak v emailu napsat, podle které členky DT jsi tvořila.



DEADLINE
a čas ti běží...teď!
Pošli fotografii hotové stránky do nedělní půlnoci (19.2.)
na email atelier@paperoamo.cz s předmětem Narozeninová CHALLENGE.
Fotky budou vystaveny v pondělí 20.2. a večer vylosujeme vítězku.

VÝHRA
Balíček s novou kolekcí Papero amo v hodnotě 600 Kč!

8 komentářů:

  1. Super nápad :-) A přiznám se, že jsem ráda, že máme na tvoření víc času :-) Jdu vybírat, koho liftnu...

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som to tusila :-D favorita este nemam, ale vsetky su krasne.uz sa tesim na liftovanie.

    Jarka Ef

    OdpovědětVymazat
  3. Juuu,tak to je krásné zadání ;) Já tu čekala už naobědvaná, s nůžkami v ruce a nakonec čas do zítra,uff :)

    OdpovědětVymazat
  4. Bezva ten čas, jsem si právě říkala, že to asi nestihnu, s obědem a tak....!

    OdpovědětVymazat
  5. Jé to jsem ráda, že je tolik času, vzhledem k tomu, že jsem do dnešní půlnoci v práci, tak snad se k tomu dostanu, než zase pojedu na noční ....

    OdpovědětVymazat
  6. Tak já bych stíhala i s naobědváním, kdyby to bylo zase na 2 hodiny jako minule :-)
    Mám posláno a těším se, co holky vymyslíte.
    E.

    OdpovědětVymazat
  7. Super výzva ;-)Hotovo :-D Přibyla mi krásná stránka do retro alba pro ségru k svátku, díky holky ;-) Peťa Proch.

    OdpovědětVymazat
  8. S časem do zítra se mi ulevilo, to možná dám... :-) Favorita na lift mám :-) Sonča V.

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover