pondělí 19. prosince 2016

Tvoření ve stylu

Tracy
ALENA

Ještěže máme ten pinterest. Kde já bych vám ty holky šikovný hledala. Sama nestíhám tvořit, natož koukat na ostatní „světový“ holky, jak tvoří ony. Tudíž tato rubrika je sice super jako inspirace, ale pro mě je těžké najít někoho, koho jsem vám ještě neukázala. Hledala jsem a našla. 

Tato 27 letá slečna (jojo uvádí, že je single) z Vancouvru je vášnivou scrapženou a tvoří i můj milovaný Project Life. Žije sama se svojí fenkou Sophie a kromě scrapbookingu miluje New York, romantické filmy, Kate Spade, třpytky a zlato, jakýkoliv druh kávy, spaní, sýr a procházky v dešti.

Pár společných věcí se mnou by se našlo. Hlavně sýr .. kdo taky miluje sýr???
Její tvorba mi připomíná malinko samu sebe, možná i proto jsem ji pro vás dnes vybrala. Její stránky jsou barevné a veselé. Žádné clean and simple nehledejte. A taky neholduje dlouhým journalingům. Prostě je to takové barevné fotoalbum. Scrapbookové stránky jsou svým způsobem jednoduché, ale opět nechybí barvy a zajímavé kombinace.
 
Pojďte kouknout na pár ukázek.






Tak co? Sice samé selfie a pes, ale mně se holka moc líbí, tak už ji sleduji na instagramu. 
 Všechny fotky pochází z jejího blogu: www.tracyxo.com

3 komentáře:

  1. Alčo, na selfíčka mne neužije, ale ty stránky určitě zajímavé jsou. A podle mne jsou tedy totálně clean and simple! ;-) Dobrý výběr a díky za rozšíření obzorů!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A me prave zaujala temi seflicly..:-)...vis jak. A pak teda tim, ze dale PL a zije s pejskem..neco jako nase Leusa..:-)

      Vymazat
    2. Přesně! To jsem já a můj Božin! :-)

      Vymazat

Pin It button on image hover