neděle 27. listopadu 2016

PLANNER DAY


Planner kit a fringe stromečky
JANA B.

Čas utíká jako voda. Loni touto dobou se avizovaly novinkové Planner kity a dnes máme těsně před odtajněním poslední letošní plánovací nádhery. Mám tu pro vás několik ukázek z krásného elegantního kitu ... no i ten už má parádní vánoční atmosféru.


Nedávno jsem na instagramu (ještě že už ho mám) zahlédla nádhernou stránku se stromečky, a tak moc se mi líbily, že jsem si je musela taky vyrobit. Postup je stejný jako u srdíček, který jsem vám popisovala už v jednom minulém článku - tady. Použila jsem několik washi pásek, zbytkové papíry a vellum. A navrch hvězda. Tímto mám diář naladěn na vánoční vlnu.


V kitu byla okouzlující meruňková washi páska. Na vnitřním okraji stránek parádně označuje prázdninový týden. Srdíčka a hvězdičky už jsem všechny zužitkovala.


Washi páska zvýrazňuje i velkou narozeninovou událost. Poprvé jsem si vyrobila mašličkovou sponku. Je to efektní a přitom tak jednoduché. A do diáře jako dělané. Stačí vám kousek stužky a jednoduše přivázat na kancelářskou sponku.



A taky jsem poprvé prohnala diářové stránky strojem. Vypadá to moc dobře a diář to ozvláštní. Navíc dobrá varianta pro ty, kteří nechtějí psát ručně nebo se jim jejich písmo nelíbí. Velkou nevýhodou je, že jsem zápisky psala zpětně, neboť se mi stroj nechtělo každý den vytahovat. Tady mi z jednoho týdne zbyla velká fotka, takže jsem ji pouhým proděravěním přidala do diáře.



S koncem roku je na místě trocha sebereflexe - jsem rozhodnuta v diářování nadále pokračovat. Díky kvalitě desek mohu příští rok dokoupit pouze náplň. Ale že bych tak ušetřila? Rozhodně ne, protože u nás bude Ježíšek nadělovat i úžasný Travelers Notebook, se kterým mám velké plány. Ale o tom až někdy příště...

A který diář bude ten váš?

3 komentáře:

Pin It button on image hover