pondělí 31. října 2016

CHALLENGE 11/2016

Inšpiruj sa fotkou
VALIKA
Prajem vám všetkým krásny deň,
tento mesiac som si pre vás v rámci pravidelnej mesačnej challenge pripravila niečo iné. Budeme sa inšpirovať fotkou.
Kyticu som dostala od mojich budúcich svokrovcov a páči sa mi ako hýri farbami, štruktúrami a ponúka milión nápadov ako túto inšpiráciu spracovať v rámci tvorivého procesu.
V mojom prvom príklade som sa sústredila na farby. Najviac vyniká fialová, zelená a oranžová. Pekné kontrastné farby, ktoré spolu ku podivu vyzerajú veľmi dobre. Zároveň som si vyskúšala akvarelové kartičky od Amy Tangerine, ktoré som si priniesla z Prahy. 

Farby na fotke sú dosť jesenné, preto môžete využiť aj klasické motívy ako napr. listy. Vyskúšala som si nové pečiatky z októbrového Simple Kitu - tie mini lístky sú super.
Farebný papier na pozadí je špeciálny zrkadlovo-perleťový limetkový kartón (kvôli vysokej gramáži to totiž nie je obyčajný papier), ktorý sa v skutočnosti krásne leskne a dotvára celú pohľadnicu.

Vzor som si vyskúšala s metódou, ktorú sme sa naučili v rámci nášho Veľkého Pražského Paperoamo kurzu. Prikladám detail, aby som potvrdila svoje slová. Pokiaľ používate kvalitné pečiatky, tak sa vám podaria 3-4 odtlačky bez problémov.

Posledná ukážka je priam 100% inšpirácia fotkou. Využila som opäť nielen farebnú škálu, ale aj kvety. Prúžky som si opečiatkovala priamo na pohľadnicový základ a využila pečiatkovépodušky typu dye od Ranger .

Aké sú teda pravidlá novembrovej challenge?
*   Téma: Inšpiruj sa fotkou
* Podmienky: vytvor akýkoľvek projekt, ktorý bude inšpirovaný hlavnou fotkou - môže sa jednať o farebnú škálu, kvety, kytice ... alebo to naopak s kvetmi nebude mať nič spoločné :) Každý mesiac ma prekvapujete svojou kreativitou a šikovnosťou, a preto verím, že sa nezľaknete a zapojíte sa aj tento mesiac. Veľmi sa na vaše výtvory teším.
* čo nesmiete použiť - dôležitá podmienka - nesmiete použiť polotovar hotových kvetov. Akýchkoľvek kvetov - papierových, textilných, gumených ... Môžete použiť pečiatky s kvetmi alebo si vytvoriť vlastný vzor pomocou opečiatkovaných kvietkov. Podľa mňa je to férové a dúfam, že sa na mňa za to nenahneváte. Bolo by to predsa príliš jednoduché keby ste na pohľadnicu nalepili 3 fialové, 2 oranžové a 1 zelený kvietok a projekt by bol hotový ;)
* projekt musí byť vytvorený len pre túto challenge (t.z. nesmie byť publikovaný na blogu či facebooku pred vystavením všetkých projektov na blogu Paperoamo)
* projekty posielajte do polnoci 23.11.2016 na email atelier@paperoamo.cz s predmetom CHALLENGE.
* fotky budú zverejnené na blogu Paperoamo 24.11.2016 a víťaza vyhlasíme 29.11.2016
Lúčim sa s 2 ďalšími fotkami kytice pre lepšiu inšpiráciu ;) 


2 komentáře:

  1. ach, ta kytice, ta je! ja chci taky takove svokrovce :) nadherna pranicka, Vali!

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover