pátek 12. srpna 2016

PL layout návod

LEA
 
Digi scrapbooking mě nikdy nelákal… chyběl by mi celý ten papírový proces, a když sedím u PC celý den v práci, tak rozhodně doma se chci co nejvíce sezení u PC vyhnout :-). Jenže na červenec jsme s Janou vymyslely takové trochu digi zadání pro PL challenge. A když už jsem psala journaling přímo na fotky, tak jsem se rozhodla, že takový poloviční digi PL vyzkouším. Odborníkem v tomto odvětví je Lucka, která pro vás před časem sepsala návod (tady), jak na takový digi PL, i když nemáte speciální aplikaci od Becky Higgins.

Já vám dnes ukážu, jak jsem si tento digi styl vyzkoušela po svém :-)

 
Tak jako Lucka jsem koláže připravovala v online editoru PicMonkey. Aby celý týden nebyl “strohý”, stáhla jsem si jarní kartičky, které má zdarma na svých stránách Lucka - stahujte TADY Vše jsem si pak vytiskla jako fotky na tiskárně Canon Selphy. A aby se trochu nabažila i ta lepící dušička, zdobila jsem samolepkami a chipboardy Papero amo. Texty jsem psala v Zoneru (program na úpravu fotek).





Při psaní textu přímo do fotky je důležité nechat si na krajích trochu více místa, aby se pak při tisku fotek nestalo, že vám tiskárna nebo automat část textu uřízne, tak jako mně tady…


Tento týden je věnovaný převážně návštěvě Vida centra v Brně, kde se  nejvíce líbilo mému bratrovi, ale pššt! :D Takže chipboard z červnového simple kitu se skvěle hodil :-).


Na druhou stranu jsem použila panoramatické kapsy, které jsem si velmi oblíbila! 



Do jedné kapsy jsem umístila turistickou vizitku, pamětní minci a letáček, který v kostce popisuje Vida centrum.





A to je vše! Žádný týden jsem ještě neměla tak rychle hotový jako tento :-). Vyzkoušíte si také digi project life? Rok je dlouhý, tak proč si jeden týden nezkusit i tímto způsobem :-).
 

2 komentáře:

  1. No když to tak čtu Leuš, tak to asi také vyzkouším, jinak lepení je prostě lepení ...to je ten správný relax a jinak to není ten pravý scrapp .... a máš to moc pěkně napsané i zpracované ...

    OdpovědětVymazat
  2. Měla bych takový možná hloupý dotaz. Pasovaly by kapsy 11x8,5 do klasického kancelářského pořadače? S PL začínám a než usoudím, jestli je to pro mě to pravé, nechci zatím investovat do drahého alba... Ivča

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover