pondělí 29. srpna 2016

Challenge 9/2016


HRA NA PODMÍNKY
ALENA

Milé dámy (případní pánové prominou, že nemám potuchy o jejich existenci), dostal se mi do rukou nelehký úkol, a to vymyslet si pro vás challenge na měsíc září. V první chvíli mě polilo horko. Já, která se stránkám skoro vyhýbá, bude pro vás, zkušené ženy, vymýšlet něco, co jste ještě nedělaly. No dopadlo to tak, že jsem nevymyslela nic težkého a náročného a asi ani nového. Doufám tedy v hojnou účast a žádné výmluvy! =D. Stránka je to jednoduchá a podmínky také


ZADÁNÍ
Vytvořte scrapbookovou stránku.
•  Téma: Hra na podmínky.
•  Podmínky:
NESMÍŠ POUŽÍT ŘEZAČKU, povoleny jsou nůžky, ale v menší míře. Žádoucí je TRHÁNÍ.
Použij ČTVERCOVOU FOTKU.
Použij něco DŘEVĚNÉHO a něco ČERVENÉHO.
Fotku DVAKRÁT PODLEP.
ŽÁDNÉ enamelky a razítka.
•   Projekt musí být vytvořen pro tuto challenge (tzn. nesmí být publikován na blogu, facebooku či internetové galerii před vystavením všech projektů)
•   Posílejte Vaše soutěžní projekty do půlnoci 26. 9. 2016 na email atelier@paperoamo.cz s předmětem CHALLENGE.
•   Fotky budou vystaveny 27. 9. a vítěze vyhlásíme 30. 9. 2016.


VÝHRA
Poukaz na nákup na www.paperoamo.cz v hodnotě 250 Kč


VZOROVÝ PROJEKT
Není to těžké, že ne? A tady už můj výtvor v plné kráse. 
Ještěže máme ten Creative kit, jinak bych lepila ze vzduchu.

4 komentáře:

  1. Alčo, trhání? ... Auuuu ... nevím, nevím. Za stránku ale palec nahoru, děvče! Jen tak dál! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover