neděle 12. června 2016

Scrapstěna / SILVIE

Proč mít své projekty jen na papírech a v albech, když máte před sebou plochu, na kterou koukáte pořád a která chce být taky ozdobena. Já svoji stěnu v pracovně často měním. A když mi tento týden přišla ta nejdokonalejší sada lepících písmenek, rozhodla jsem se udělat si novou scrapstěnu. 



Washi páska je naprosto dokonalá věc, kterou používám na milion věcí snad kromě klasického scrapbookování. Nepotřebujete hřebíčky, lepidla, odborné žvýkačkové lepíky. Všechny fotky a obrázky si jednoduše přilepíte páskou, která se vám do pokoje hodí a hned jak vás omrzí, slepíte bez poškození omítky a nalepíte něco jiného. Super systém! 


Před očima mám seznam věcí, co se mají udělat, samozřejmě fotky mého vousáče a krásných sourozenců. Obrázky z pomalovanými kameny dělala moje maminka a dvě skicy na sololitu nahoře zase brácha. Takže taková rodinná galerie. Sestro? Taky něco namaluj?! 


Co se týče ozdob - ano, ta písmenka tam opravdu drží a vypadají úžasně! 


A použila jsem svoji kolekci Láska, protože ty barvy jsou tlumené a nepřebijí fotky. Vysekané hvězdy nesmí chybět, přilepené pěnovou páskou. 


Být ta stěna moje, ještě bych to někde postříkala tuší. Jsem zvědavá, kdo se inspiruje a nějakou svou scrapzeď nám pošle. Tak směle do toho!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover