čtvrtek 16. června 2016

Produkt Papero amo



Dřevěná samolepící písmenka
Valika

Prajem vám všetkým krásny deň,
v rámci pravidelnej rubriky PA PRODUKT by som sa dnes chcela zamerať na sadu drevených samolepiacich písmeniek z dielnePaperoamo.


Na tvorbu som využila zvyšky zo Simple KituÚnor / Február 2016. Kolekcia Shine od Maggie Holmes sa mi veľmi páčila, ale ešte som sa s ňou chcela pohrať. Farebné tóny kitu navyše skvelo ladili s drevenou štruktúrou na písmenkách.


Písmenka sú dosť veľké a myslela som si, že ich nebudem môcť použiť na pohľadniciach. Ak však zmeníte rozmer, všetko sa dá :) Nádherný obmre papier som dozdobila srdiečkami, ktoré som aplikovala cez šablónu. Použila som odtieň Spun Sugar Distress Ink a bola som prekvapená aký super výsledok som dosiahla.


Zvýšilo sa mi veľa papierových ústrižkov, čo nie je problém, lebo aj tie sa dajú na projektoch ľahko využiť.


Vrstvenie na pohľadnici je značné :) Drevené srdiečka sú v sade, ale použila som aj jedno zlaté


Väčšinou sa mi v kitoch najviac páčia vzorované kvetované papiere a zároveň mám najväčší problém ich použiť ... ale tento krát som sa nezľakla :) Kto je na pintereste tak to pozná: BE-YOU-TIFUL od slova beautiful. V prenesenom význame Buď sama sebou, buď krásna.


Písmenka som sa rozhodla ozdobiť s glitrovanými fixami Wink of Stella. Slovo Be je ozdobené zlatou farbou a You priehľadnou / clear. Moja pomaly končí, ak si kúpite novú tak ten lesk je oveľa intenzívnejší.


A napokon som si urobila notes / zošit / zápisník ... 


Trošku som sa natrápila pri realizácii tohto zatvárania, ale stálo to za to. Mám z neho veľkú radosť. Asi budem robiť viac zápisníkov, lebo ma to veľmi baví.


Na záver by som chcela skonštatovať, že písmenka sú super. Štruktúra dreva je bezkonkurenčná. Sú tenké takže ich môžete použiť aj na ozdobovanie vnútra diárov a denníkov.  Lepidlo je silné. Treba byť však opatrný pri odstraňovaní ochranného papierika. Niekoľko písmenok som zlomila, bola to však moja chyba. Všetky som však použila a na výsledku to nie je vidieť.

Zatiaľ som si zamilovala každé z písmen, ktoré dievčatá navrhli a vyrobili. Už teraz sa neviem dočkať nových, ktoré v budúcnosti vymyslia.

4 komentáře:

  1. Valika, súhlasím, ti písmenká SÚ super! A Tvoje výtvory z nich ... ááách. Ako vždy. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janka ĎAKUJEM ♥ som rada, ze aj ty si spokojna s pismenkami. tesim sa na tvoje vytvory

      Vymazat
  2. Vali, ta pranicka jsou nadherna a ruzove obzvlast. Mnam :)

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover