pondělí 11. ledna 2016

Co je nového / ALENA

... ve světě scrapbookingu
Alena


Co jiného než při pondělku ukázat než naprosto nádhernou kolekci FANCY FREE od Paige Evans. Ano, naše drahá Paige navrhla dokonalou kolekci papírů a ozdob pro Pink Paislee. A i když jste nebyli najejím kurzu, který proběhl loni na jaře, museli jste se do jejích scrabookových stránek a nápadů zamilovat jako my.


Paige ve své kolekci použila nádherné barvy a vzory. První, co se mi vybavilo při pohledu na tuto kolekci, je JARO. Ono je sice ještě hooodně daleko za dveřmi, ale řekněte, vám ho nepřipomíná?





Kolekce obsahuje dvanáct oboustranných scrapbookových papírů.




Dokonale ladící papírové chipboardy a journalingové kartičky.




Paige nezapomněla ani na dřevěné výseky s glitrovým efektem a stejný efekt použila u pěnových frází.




Kdo by nemiloval puffy samoleky (já jim říkám bonbonky), 3D ozdoby a papírové výseky?




V kolekci najdeme i designové knoflíčky.




A velkou barevnou abecedu k doladění layoutů.




A konečně, co mě nejvíc zaujalo, jsou tyto šablony.




Jejich použití lze vidět na layoutu přímo od Paige.




Jak na Vás působí první kolekce samotné Paige? Já jsem nadšená. Opravdu se povedla a už teď jsem zvědavá, co dalšího nám přinese. 

4 komentáře:

Pin It button on image hover