pátek 6. listopadu 2015

DIY spinner card

ROZTOČME TO :-)
Valeria

Dnes mám pre vás zaujímavý návod ako ozvláštniť vaše pohľadnice. V poslednej dobe sa s tzv. spinner cards roztrhlo vrece. Jedna z firiem totiž uviedla na trh rozkošný set malých sobíkov, ktorý tancujú :-) Rozhodla som sa vyskúšať tento nápad, aj keď nemám tieto pečiatky. Trochu som premýšľala a prišla som na spôsob ako využiť pečiatky, ktoré mám. Som si istá, že aj vy medzi svojimi zásobami nájdete niečo, čo budete vedieť použiť.

Čo budeme potrebovať ? 
- pečiatky, ktoré sú dokonalé symetrické. 
Hľadáme pečiatky, ktoré budú rovnaké potom čo ich vystrihnete a spojite. Napr. stromčeky, srdiečka, hviezdy, štvorce ... Ja som opäť siahla po grafických stromčekoch. 


- budeme potrebovať vyrezávacie šablóny, aby sme si vytvorili otvor na pohľadnici. Preferujem klasické tvary, ale fantázii sa medze samozrejme nekladú. Aj keď nemáte Big Shot, určite si tieto ľahké tvary viete vyrezať. 


- poslednou dôležitou ingredienciou je niť. Odporúčam čo najtenšiu, ale zase musí byť aj pevná. Bakers twine sa mi zdajú hrubé.


1. Najprv si pripravte jeden extra papier. Potrebujeme si vytvoriť papierový sendvič :)


2. Opečiatkujeme si vybraný točiaci element 2 x  a vystrihnite ich. Vyberieme si vyrezávaciu šablónu vhodnej veľkosti.  


3. Vytvoríme si vzor na našom "extra" papieri, umiestnime šablónu na vhodné miesto a vyrežeme na Big Shote. Môžete použiť aj vzorovaný papier. 


4. Priložíme "extra papier" na pohľadnicový základ, vhodne umiestnime aj so šablónou a vyrežeme na Big Shote. Musí to byť dokonalo zarovnané :)


5. Aplikujte lepidlo na jeden stromček, vložte niť do stredu a prilepte :-) 
Práve sme vytvorili najdôležitejší komponent dnešného návodu ;-)


6. Aplikujte na extra papier toľko lepiacej pásky koľko sa len dá a prilepte točiaci mechanizmus. Snažte sa to vycentrovať ;-) Na konce nití som pridala extra lepidlo a poriadne všetko pritlačila.


7. Prilepte na pohľadnicu a tešte sa z výsledku :-) 


Na zadnej strane som potvrdila, že je to handmade výrobok prostredníctvom rub-onu od Pebbles.


Odfotiť túto pohľadnicu bolo mimoriadne ťažké, pretože stromček sa stále točil :-) Vnútornú stranu som taktiež opečiatkovala. Pridávam ešte jeden detail. 


Pred tým než túto pohľadnicu vložíte do obálky, otočte stromčekom párkrát okolo svojej osi. Keď obdarovaný otvorí pohľadnicu, stromček sa roztočí ako o dušu a zvýši sa "wau" efekt ;) 

Vyskúšate? Dúfam, že áno a nezabudnite sa pochváliť v Pinterestovej galérii. Teším sa na vaše pohľadnice. Ja cez víkend určite vytvorím viac  takýchto pohľadníc, lebo je to vysoko návykové :-)

4 komentáře:

  1. bomba!!! to musim vyzkouset!! krasny navod, Vali!

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasné! A ja si sobiku nikde ani nevšimla, takže pro mě toto super novinka :-) Díky moc, vyzkouším si :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super. tesim sa. Urcite to budu krasne a napadite vytvory ;-)

      Vymazat

Pin It button on image hover