čtvrtek 8. října 2015

Malé album o velké lásce

Pavlína

Nastala krize! Den 13. výročí naší svatby a dar žádný. A u nás to není jednoduché. Něconasebe a podobné klasiky by byly fiaskem. Laťka je vysoko, takže se čeká zase něco originálního. Minialbum o tom, proč je vlastně i po těch třinácti letech tak milován... to by mohlo být dobré řešení.


Nejsem moc na nějaké velké patosy, tak jsem se rozhodla vytvořit album pro pobavení, dojetí je až v druhém plánu. Můj muž má milion skvělých vlastností, ale především je to hrozně pohodový a zábavný chlap, který vtípek vždycky ocení.


Takže pod titulkem "Líbáš jako bůh" je fotka božského se psem v intimní chvilce.


Skandální kapsa "Jsi skvělý v posteli" skrývá zas zmíněnou dvojici v lidském pelechu.


Stránka "Jsi skvělý ve všem, co děláš" zachycuje drahého 
ve spánku, při jídle a zábavě.


A "Je sexy", když polonalý myje nádobí ve dřezu :o


Samotná výroba alba zabrala čistého času tři hodiny (a já nejsem žádný rychlík) a jsem sama sobě vděčná, že mám zásobu nejrůznějších černobílých fotek všech formátů, ve které můžu vždycky s úspěchem zalovit.


Potřebovala jsem opravdu jen pár věcí - na základy velké kartičky na Project Life (Plus one edition) + jednu plastovou kapsu na fotku, samolepící písmenka, kroužek na spojení, kulatou gumičku na svázání ala diáře Moleskine a pár drobností na zdobení.


Stihla jsem to! Přišel domů s velkou kyticí ve chvíli, kdy jsem ještě na minialbu knutlovala gumičku. A měl fakt radost.

9 komentářů:

  1. Pavlínko, to je tak krásné!!! v jednoduchosti je prostě krása ...

    OdpovědětVymazat
  2. Ó díky mistře PL :) Taky si to tak myslím - dekorování prostě nesmí zabít atmosféru fotek

    OdpovědětVymazat
  3. Perfektné a nápadité, úžasný výsledok!! ❤

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je úžasné. Nechám se inspirovat a vytvořím něco podobného babičce k vánocům

    OdpovědětVymazat
  5. Láska a pohoda z albíčka přímo sálá...originální dárek!

    OdpovědětVymazat
  6. Krasne a ta pohoda z toho uplne cisi :)

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover