sobota 13. června 2015

SIMPLE KIT projekty

VALERIA

Prajem Vám všetkým krásny deň, 

dnes by som vám chcela predstaviť moje pohľadnice z júnového Simple KituNo čo vám poviem, je skvelý a jedinečný ako všetky ;-) Vždy sa poteším, keď môžem využiť kartičky s českými / slovenskými nápismi z dielne Paperoamo. Moja prvá pohľadnica je dokonalým príkladom minimalizmu a súhry farieb. Mužská pohľadnica sa vždy zíde :-) 


Aj na druhej som využila kartičku "Láska". 
Poháriky som vystrihla z papiera, ktorý je súčasťou kitu. 


Jeden z papierov obsahoval rôzne PL kartičky
 a ja som sa opäť rozhodla využiť ich na pohľadniciach. 


Na jednej z nich boli krásne balóny.
 Hneď sa mi zapáčili, ale pridala som aj ďalšie.  


Poďme na špeciality kitu. Tou prvou sú super korkové nálepky. Dostala som foťáčik a žiarovku. Práve žiarovka mi pripomenula moje obľúbené pečiatky od Heidi Swapp September skies, a tak som ich skombinovala. 


Druhou špecialitou sú photo overlays - pre PL maniačky známa to vychytávka :-)) Napadlo mi využiť jednu z nich na shaker card. Mám pre vás radu: 4x pomerajte či máte všetko presne tak ako chcete, kým prilepíte vrchný papier na fóliu. Ja som si myslela, že obrázok je na fólii vytlačený a nebude problém s tým manipulovať. Omyl. Je to jemná fólia prilepená na tvrdej fólii. Musela som to zachraňovať a je to úplne mimo ... :D Nápad to nie je zlý, len treba dávať oveľa väčší pozor :-) 


Moja posledná pohľadnica je opäť vzorovaná a farebná... 
nazvala by som to art journal v cardmakingu :D 


Dúfam, že sa vám pohľadnice páčili a budeme sa tešiť na vaše výtvory. 

2 komentáře:

  1. pohlednice se zarovkou je nadherna a photo overlay ma byt preciz trosku krive, no ne? :))) krasne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. janka ďakujem za povzbudenie a pochvalu ;-) áno, môžeme sa dohodnúť, že photo overlay nemusí byť presne vycentrované a hneď je o problém menej na tomto svete ;-))))

      Vymazat

Pin It button on image hover