pátek 5. června 2015

DIY barevná písmenka

BAREVNÁ PÍSMENKA
Lea

V jedné malé volné chvilce jsem projížděla Pinterest a vyskočil na mě skvělý tip, který si na svou nástěnku připla Paige Evans. Hned jsem se pro tento postup nadchla, tak jsem jej připravila i pro vás :-)

Budeme potřebovat:
akrylové barvy
houbičkový aplikátor nebo štětec
washi pásku


Vyberte si písmenka, která budete potřebovat.


Washi páskou si tato písmenka nepravidelně přelepte. Můžete rovně nebo zešikma, záleží na vás. 

Až budete mít přelepeno, tak si připravte akrylové barvičky, já jsem si vybrala 4 barvy, které mi ladí k projektu, na který chci písmenka umístit. Jednotlivými barvičkami aplikátorem nebo štětcem přetřete nepřelepenou část písmenek. 




Akrylové barvy celkem rychle schnou, takže jsem je nesušila horkovzdušnou pistolí. Jakmile je barva dostatečně suchá, opatrně odlepte washi pásku. Opravdu odlepujte opatrně, protože u jednoho písmenka se mi podařilo sloupnout i první vrstvu chipboardu.


Stejným způsobem jsem si vyrobila i dvoubarevná písmenka. Začátek je stejný jako u prvního postupu. Jak byla barva suchá, tak jsem odlepila washi pásku a přilepila jsem ji na nabarvenou část písmenek. 



Druhou stranu písmenek jsem nabarvila  jinou barvičkou.


Vypadá to zajímavě, co říkáte? :)

4 komentáře:

Pin It button on image hover