čtvrtek 30. října 2014

Challenge 11/2014

KOMPLEMENTÁRNÍ BARVY
Irena

Tato challenge je inspirována workshopem s Kasiou Krzyminskou. Začalo to tak, že jsem na tvoření s ní potřebovala fotku 7,5 x 10 cm, ale protože jsem ji tiskla doma a tiskárnu mám na formát fotopapíru 10 x 15 cm, vytiskla jsem fotky dvě. No a jedna zbyla :-) Tato challenge by se dala nazvat mírně narcistickou :-) Nevím, jestli vám to ulehčím podmínkami, ale doufám že ano!



Podmínky jsou následující:
- Použijte svou vlastní fotografii (pokud dáte nápis - dejte své jméno, ale nemusí to být)
- Použijte stejnou kompozici jako na ukázkovém projektu
- Použijte barvy, které jsou přesně proti sobě v barevném spektru (použijte i ty doplňující, ale musí být jasné, které dvě "stojí" proti sobě.





Těšíte se? Já moc!!! Tvoření je radost ženy, tak hurá do toho!



ZADÁNÍ

Vytvořte stránku, přání nebo jiný papírový projekt:
  • Téma: “Komplementární barvy”
  • Podmínka: vlastní fotografie, kompozice podle projektu, komplementární barvy
  • Posílejte Vaše soutěžní projekty do půlnoci 26. 11. 2014 na email atelier@paperoamo.cz s předmětem CHALLENGE.
  • Fotky budou vystaveny 27. 11. a vítěze vyhlásíme 30. 11. 2014

VÝHRA

3 x scrapbooková čtvrtka z workshopu s Kasiou Krzyminskou
1 x balení ozdob od Prima Marketing



PROJEKT PODLE ZADÁNÍ

1 komentář:

Pin It button on image hover