čtvrtek 14. srpna 2014

Sketch 8/2014

Sprnový SKETCH si pro nás připravila LEA -  Vaše projekty nám můžete ukázat v naší Pinterestové galerii! :)


SKETCH MĚSÍCE


Už delší dobu mi doma ležely fotky západu slunce, které jsem chtěla dát na scrapbookovou stránku. Jenže momentálně stíhám pouze stránky z kitů a k těm se mi fotky nehodily. Takže jsem byla ráda, že na mě tento měsíc připadl sketch :-)




PROJEKT PODLE SKETCHE

Jako základ stránky jsem použila bílou strukturovanou čtvrtku, kterou jsem přes šablonu posprejovala oranžový perleťovým sprejem Heidi SwappKaždou fotku jsem podložila kouskem vellumové čtvrtky z aktuálního creative kituMísto čtvrté fotky fotky jsem použila kartičku z čtvrtky, která je také z aktuálního kitu. 


Z černé čtvtky jsem si vyřezala na Big Shotu rostlinku, kterou jsem stále přesunovala tam a zpět, protože jsem nějak nebyla spokojená :-). Stránku jsem doplnila šitím, washi pásko, enamelkami (také z aktuálního kitu) a otiskem písmenkového razítka. 

Na nadpis jsem použila novinkový chipboardový výsek Papero amo, který jsem obarvila černým Distress inkoustem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover