čtvrtek 12. června 2014

Inspired by...Lea

Na blog MISH MASH už jsem jednou odkaz dávala. Konkrétně to byl článek Project life day a organizace PL katiček. Na blog Michelle Wooderson chodím nakukovat vcelku pravidelně, protože se mi líbí především její project life stránky. Ale nebojte se… nebude to jen o project life :-) A jak už určitě všechny víte, já jsem detailista, takže dnes vám ukážu právě detaily, které mě zaujaly a ráda bych je někdy použila ve svém project life.










Dále to jsou ručně vyrobené PL kartičky…





Trocha organizace kapes na project life…




Pokud stále nevíte, jak si nejlépe zorganizovat přípravu jednotlivých týdnů do kapes, tak tady je malá inspirace…



A jak jsem slíbila na začátku toho článku, tak plním :-) Michelle má i velice zajímavý styl tvorby přáníček…




Na závěr si na tomto blogu přijdou na své i ty z vás, které jste se kromě papíru zamilovaly do látek a šití. Já jsem na ukázku vybrala dárkový sáček, který mě velice zaujal. Je to kombinace látky - odbornice prominou, pokud je tento výraz nevyhovující - a papíru.




Doufám, že jste se také inspirovaly!

1 komentář:

Pin It button on image hover