neděle 18. května 2014

PROJECT LIFE day

KORKOVÉ SAMOLEPKY
LEA

Dnes si vyrobíme korkové samolepky. Opět je to velice jednoduché, rychlé a efektní :-).

Budeme potřebovat:

vyřezávací šablony
raznici
nůžky
razítka a černý StazOn


Variant k využití korku je hned několik, a to hlavně proto, že je měkký.

Pomocí kovových šablonek a Big Shotu jsem si vyřezala malé tvary, 
které využiju ve svém project life.


Na korek jsem si černým inkoustem StazOn natiskla šipku a nůžkami jsem jej vystřihla. Motiv můžete vystřihnout přesně nebo můžete nechat cca 1mm široký rámeček.


Pak jsem si vybrala razítko kolečka, které jsem natiskla na korek a vysekla raznicí.


U třetího způsobu využití jsem trochu pozměnila postup. Pomocí vyřezávací šablony jsem si vyřezala zubaté kolečko a na něj jsem natiskla kulaté razítko. Na fotku se mi připletla raznice, která k tomuto postupu nepatří… Omlouvám se :-)


Tady už jsou všechny samolepky pěkně pohromadě :-)


Nesmí chybět ani ukázka využití těchto samolepek v mém project life...




Nakonec jsem použila korková srdíčka na project life kartičku,
 kterou jsem vyrobila do naší výměny :-)


A co vy? Už máte vyrobenou svoji kartičku na výměnu?

2 komentáře:

Pin It button on image hover