úterý 20. května 2014

Organizace pracovny - LUCIA BARABAS

Vitajte v mojej pracovni – ale tiež v mojej izbe :) Pracovný stôl (najväčší, aký v Asku pred dvoma rokmi mali) zaberá štvrtinu mojej izby a keď pripočítam police, okupované ďalšími vecami na tvorenie alebo hotovými albumami, dá sa povedať, že polovica izby je vlastne pracovňa.

Myslím, že vecičiek na scrapbook a tvorenie nemám až tak veľa... (hmmm trochu divné, že? alebo to bude tým, že  sa mi zdá, že mám toho stále málo??) Väčšina sa však vojde do pracovného stola...



... a zvyšok do políc:

Veci mám roztriedené podľa kategórií, uložené sú väčšinou v menších škatuľkách alebo košíkoch a na najmenšie veci mám najradšej priesvitné nádobky. Je praktické mať všetko poruke - všetko mám na dosah ruky a pri tvorení nemusím chodiť ďaleko. I keď by mi nevadilo mať jedného dňa mega scrap miestnosť ako v Amerike :D










Děkujeme za návštěvu :)

2 komentáře:

Pin It button on image hover