čtvrtek 10. dubna 2014

Inspired by...Silvie

Co mě inspiruje? Tak já nevím. Asi moje vlastní hlava? :) Hodně mě baví nechat se inspirovat třeba jen jedním papírem, který použiju jako podklad, nebo určitýma barvama, fotkou, ročním obdobím a nebo skvělým PaperoAmo kitem.

Musím říct, že úplně nějak intenzivně nesleduju žádné konkrétní slavné scrapbookerky (což neplatí pro Vás, mé milované české a slovenské scrapženy), ale přece jen jeden blog, navštěvuju celkem často.

Stacy Cohen má pěkný styl a i když na mě někdy až moc kýčovité, většinou jsem z jejich projektů nadšená. Taky se mi líbí, že na svém blogu zveřejňuje přímo návody na různé vychytávky, techniky nebo zajímavé kompozice. Určitě stojí za nakouknutí.









A schválně kdo uhodne, proč je zrovna Stacy má oblíbená scrapbookerka? :P

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover