úterý 29. dubna 2014

Challenge 5/2014

ŠIJU, ŠIJEŠ, ŠIJEME
Irena Vohlídková


Mám doma docela slušnou sbírku scrapbookových čtvrtek, ale v poslední době nejvíce používám jednobarevné čtvrtky, které si dobarvím, dozdobím a přece jen je s nimi jednodušší práce. V lednovém CREATIVE kitu byla čtvrtka, o které jsem si myslela, že bude „jen do sbírky“. A jak se mi teď hodila :) Je plná nápisů a to mě navedlo na téma květnové challenge. Využila jsem nápis smile, vyšila jsem ručně dvě písmena, zbytek jsem dokreslila a celou stránku jsem prošila po obvodu na stroji. Také jsem prošila ručně fotku, na kterou jsem použila lněné provázky. Téma je jasné…


ZADÁNÍ

Vytvořte stránku, přání nebo jiný papírový projekt:
  • Téma:  „ Šiju, šiješ, šijeme
  • Podmínka: ruční prošití
  • Posílejte Vaše soutěžní projekty do půlnoci 28. května na email atelier@paperoamo.cz s předmětem CHALLENGE.
  • Fotky budou vystaveny 29.5. a vítěze vyhlásíme 31.5. 2014

VÝHRA

Šablona s abecedou pro Vaše ruční vyšívání!



PROJEKT PODLE ZADÁNÍ

Šití papíru na stroji je snadné, ale šije za vás stroj. Vyrobte si na vašem projektu detail, nápis, kytičku… a použijte ruční prošití. 


Malá nápověda: nakreslete si tvar nebo nápis, který chcete prošít a jehlou nebo šídlem udělejte dírky po obvodu cca ve stejné vzdálenosti. Velmi vám to usnadní práci, až budete prošívat.

1 komentář:

Pin It button on image hover