čtvrtek 13. února 2014

Inspired by...Lucia Barabas

V poslednom (a už dosť dlhšom) čase som si začala viac všímať layouty, ktoré sú trochu iné ako tie klasické – pestrofarebné, plné ozdôb. Inšpirujú ma stránky, ktoré – i keď obsahujú nejaké farby či ozdôbky – pôsobia tak trochu “technicky”alebo “kancelársky”, majú napr. veľa textu písaného strojom, viac čiernej, bielej, prípadne sivej farby, čierne machule alebo viac pečiatkovania. Možno práve preto, že som taký “organizovací” typ ma oslovujú takéto stránky (nakupovať kancelárske potreby by som vydržala hodiny a všetko, čo vyzerá ako list z kalendára či mini diára hneď pritiahne moju pozornosť :D )


ANNA MARIA WOLNIAK

BECKY NOVACEK

MELANIE LOUETTE

MAGGIE HOLMES

MARCY PENNER


 BECKY NOVACEK

MELANIE LOUETTE
  
STEPHANIE BRYAN

A co tento měsíc inspiruje Vás? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover