pátek 7. února 2014

DIY plánovací tabulka

LUCIA pro Vás dnes připravila návod na jednoduchý plánovací kalendář - a už nikdy nezapomenete na svoje úkoly :)


DIY PLÁNOVAČ

Dnes som si pre vás pripravila návod veľmi praktický. Ak sa vám nedarí stihnúť spraviť všetko, čo ste si naplánovali (napríklad prihlásiť svoj výtvor do challenge Papero Amo ;) ), príde koniec mesiaca a vy zistíte, čo všetko ste chceli stihnúť a nestihli ste ... tento DIY je jednou z možností, ako to nielen napraviť, ale aj ako si z plnenia predsavzatí či povinností urobiť niečo, čo vás bude baviť.

Ako malá som každé vianoce dostala omaľovánku a nové fixy, to bol môj naj darček :) a to vymaľovávanie mi aj zostalo – a aj tento návod je založený na „vymaľovávacom princípe“ (asi preto to u mňa funguje ;) )

Budeme potrebovať :
výkres
pečiatky vo forme rôznych rámikov
 pečiatkovaciu podušku a fixu


Na papier začneme pečiatkovať rámiky a to tak, že do stredu príde jeden na daný mesiac a okolo neho ďalšie rámiky, do ktorých prídu naše „úlohy“ :)



Plánovač si môžeme ozdobiť alebo pridať len takéto kreslené šípky:


A nakoniec ho vyplníme predsavzatiami a úlohami, ktoré chceme tento mesiac stihnúť a prilepíme ozdobnou washi páskou.


Najlepšie je si plánovač prilepiť na miesto, kde ho budeme mať každý deň na očiach. A keď už niečo z neho splníte, môžete si políčko vymaľovať :) Možno to pôsobí detsky, ale v mojom prípade to funguje – ten pocit zadosťučinenia keď mám na konci mesiaca všetky políčka vymaľované! Tak ak ste mali aj vy ako deti radi omaľovánky, skúste takúto techniku, možno bude fungovať :)

1 komentář:

  1. Super Lucinka, skúsiť to môžem, ale ja mám obrovský problém...môj deň je o dve tretiny kratší ako majú ostatní okolo mňa (chichichi) a tak som ešte ani jeden deň v mojom živote nesplnila to, čo som si naplánovala a to Ti môžem prezradiť, že som ozajstný workoholic, ale aj tak som veeeeľmi šťastná a v globále aj spokojná....
    Obdivujem Tvoj talent a už sa neviem dočkať na osobné stretnutia, už v máji som natrvalo doma...cmuk :)) Alena

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover