úterý 12. listopadu 2013

Sketch of the month 11/13

Na listopad jsem si pro Vás připravila stránku s pěti fotkami - měla jsem sérii fotografií z léta, které se prostě musely vejít na jednu stránku - a tak je tady :) Snad se Vám bude hodit a využijete při svém listopadovém tvoření. 

LISTOPADOVÝ SKETCH



STRÁNKA PODLE SKETCHE


Protože moje fotografie byly hodně barevné, rozhodla jsem se začít na bílé strukturované čtvrtce. Fotografie jsem si upravila do koláže v programu PicMonkey a nechala je vyvolat na formát 10x15 cm. Koláže jsem následně rozstříhala a měla jsem tak mnoho různých formátů fotografií. Pokud na stránku nechcete použít tolik fotek, můžete je nahradit obrázky či ozdobami.


K práci na této stránce jsem si vybrala krásné čtvrtky 
od Crate paper z kolekce CLOSE KNIT.


Čtvrtky jsem nepoužila jen pod fotografie, ale vystřihla jsem z nich i nadpis "happy"
 a kartičky s nápisy, které jsem lepila na fotky.


Chtěla jsem s nápisem udělat něco zajímavého, a tak jsem jeho poslední písmenko nechala "spadnout" a přilepila jsem ho zlatou pryskyřicovou kytkou 
od Crate paper z koleke FLEA MARKET.


Kytičky ze stejného balení jsem použila taky na dozdobení horní části stránky
- jsou k sežrání!


Největší práci mi ovšem dalo vyšívání srdíčka. Jeho motiv byl na jedné ze čtvrtek od Crate paper z kolekce CLOSE KNIT. Srdíčko bylo na druhé, hnědé straně čtvrtky. Kružítkem jsem si propíchala jeho motiv a vyšila ho z druhé, bílé strany aby barvy lépe vynikly. Bylo mi ovšem líto jeho rámečku, takže jsem ho nakonec odřezala nožíkem a použila kolem srdce. 


Použila jsem dvě barvy šňůrek Garn und Mehr - růžovou a mátovou. 


Na fotku jsem lepila i vellumovou bublinu - zrovna tam na ni bylo místečko :)


Layout jsem doplnila oblíbenými flitry a pár razítky. 


Zkusíte si i Vy náš listopadový sketch?
 Pokud ano, vlože ho do naší Pinterestové galerie pro inspiraci ostatním!

4 komentáře:

  1. Krásně barevná stránka :-) Ty pryskyřicové kytičky se mi líbí čím dál víc :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Prenádherná stránka! Wow. Ten sketch je parádny, premyslený do detailov, ako aj stránka. :)

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover