čtvrtek 29. srpna 2013

Technika by...Lea

MASKING TAPE 


Tuto techniku jsem objevila celkem náhodou. Vždycky, když jsem viděla přání vyrobená touto technikou, tak jsem si myslela, že je na nich použito razítko. Ale ne… byl v tom jiný fígl a já vám dnes ukážu jaký!

Budeme potřebovat: 


maskovací pásku v jakékoliv šířce
bílou čtvrtku
inkousty různých, vzájemně spolu ladících odstínů

A můžeme se pustit do experimentování! Maskovací pásku si utrhneme delší než je polštářek inkoustu. Já jsem si pro začátek zvolila inkousty od Hero Arts, protože mají polštářek větší. Pásku přilepíme lepicí stranou na polštářek a opatrně, abychom si neumazaly prsty, přejedeme po pásce, ať se inkoust na pásku pěkně přilepí.


Nyní pásku z polštářku odlepíme, uchopíme oběma rukama a opatrně přilepíme na připravenou čtvrtku tam, kde chceme mít otisk pásky. 


Opět opatrně přejedeme prstem přes pásku, 
aby se inkoust pěkně obtiskl a pomalinku pásku odlepíme. 


Utrhneme si nový kousek pásky a stejný postu opakujeme s jiným odstínem inkoustu. Takto postupujeme dále, dokud nemáme hotovo.
 Na druhý pokus jsem použila Distress inkousty. Polštářky mají sice podstatně menší, ale ničemu to nevadilo a výsledek je také úžasný.  


Z vlastní zkušenosti doporučuju páskou nešetřit a vždy si utrhnout novou, protože se může stát, že někde zůstane inkoust z původního tisku a pak si čtvrtku nepěkně zamažete v místě, kde je to nežádoucí.

Takto připravené čtvrtky můžeme doplnit razítky nebo výseky a zakomponovat na přáníčka. A máme hotovo :)

6 komentářů:

  1. Velmi zajímavé. Takové neokoukané. Stojí za vyzkoušení. Díky

    OdpovědětVymazat
  2. vypadá to moc dobře, také vyzkouším

    OdpovědětVymazat
  3. Leo, máš to krásné. Díky za návod, bude se hodit. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to mooc hezky! Určitě zkusím :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Super..vyzkouším :) Ještěže vás holky máme!

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji, ženy! Vyzkoušejte a nezapomeňte se nám pochlubit! :-)

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover