pátek 12. dubna 2013

DIY zápisník


Dnešní pravidelný DIY návod pro nás připravila LEA - podívejte se, jak se vyrábí originální zápisník, ať už pro vás nebo jako dárek pro někoho výjimečného.


ZÁPISNÍK

Na tento nápad mě přivedla koncem roku návštěva nového papírnictví u nás ve městě. Narazila jsem v něm na linkované náhradní náplně do kroužkového zápisníku. Ne že by to byl nějaký převratný objev, ale zrovna je měli tak na oku. Před Vánoci jsem měla několik poptávek po kroužkových linkovaných zápisnících. Protože nevlastním žádný speciální kroužkový vazač, tak jsem si vypomohla trochu jinak… Pojďte se podívat jak.


Budeme potřebovat: 
  • náhradní náplň do kroužkového zápisníku (koupíte v papírnictví) 
  • karton na desky (já používám zadní stranu kroužkového bloku)
  • knihařské kroužky
  • kleště na dírky
  • smirkový papír
  • zdobení dle vlastního výběru

Nejdříve jsem si rozmyslela, jak velké chci mít základní desky a vyměřila jsem si je 7 mm větší, než je velikost listů. Na karton jsem si rozměry vyznačila a vystřihla nůžkami budoucí desky. Podle jednoho listu jsem si udělala v kartonech kleštěmi dírky.
 

Protože jsem měla desky od nůžek takové trochu zubaté, tak jsem hrany obrousila smirkovým papírem.


Desky jsem obalila scrapbookovým papírem, okraje opatinovala hnědým inkoustem. 


Přední desku jsem dozdobila a společně s listy a zadní deskou spojila knihařskými kroužky. A zápisník pro milé vzpomínky je na světě!

7 komentářů:

  1. Je to krásný, ale prosím tě kde si sehnala ten scrapbookový papír?

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji! Je to ze sady Lost & Found II. od My Mind's Eye :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, chci se zeptat, zda se ty knihařské kroužky dají také pořídit v papírnictví?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Kači, budeme je mít v obchodě v první polovině prosince - sleduj novinky :) Jinak nevím, nikdy jsem je v "normálním" papírnictví nepořizovala..

      Vymazat
    2. Já se je pokoušela sehnat a je to dost bez šance. Vždycky jsem je objednávala z nějakého e-shopu jedině.

      Vymazat

Pin It button on image hover