pátek 27. dubna 2018

CHALLENGE 4/2018 - hlasování


JANA S. si na nás vymyslela zadání s kartičkami - a těch máte doma evidentně spoustu, protože se nám sešla pěkná řádka krásných stránek. A komu se to povedlo podte tebe nejlépe? Hlasujemeeee!

PODMÍNKY HLASOVÁNÍ

  • HLASOVAT MŮŽOU POUZE TI, kteří jsou REGISTROVÁNI NA NAŠICH WEBOVÝCH STRÁNKÁCH www.paperoamo.cz. 
  • Hlasy od NEREGISTROVANÝCH uživatelů NEBUDOU ZAPOČÍTÁNY. Prosíme o podepsání komentáře. 
  • Hlasujeme přímo tady na blogu formou komentáře pod článkem a dáváme hlas pouze jednomu favorizovanému projektu - stačí tedy uvést jméno autora. 
  • Vyhrává projekt s nejvyšším počtem hlasů.
  • Hlasovat můžete do NEDĚLNÍ půlnoci a v pondělí 30.4. vyhlásíme vítěze!

SOUTĚŽNÍ PROJEKTY

EVA K.

JANA V.

KATKA P.

LEONA F.

LUCIE M.
 ¨
LUSINDA V.

PETRA PRO.

PETRA H.

PETRA P.

TEREZA J.

VERONIKA S.

25 komentářů:

  1. Nadherne stranky, nemohla jsem vubec vybrat, ktera se mi libi nejvic. Nakonec hlasuji pro Petru P...... tahle stranka mu uplne pripomnela pohadku O Popelce, jak Libuska Safrankova jede na koni snehem a na hlave ma zavoj..... moc krasna stranka

    OdpovědětVymazat
  2. Za mna Jana V. , farebna, hrava a blazniva stranka. Aj ked vyber bol celkom tazky, krasne ste sa pohrali vsetky zienky.

    OdpovědětVymazat
  3. Hm...rozhodovala som sa medzi modrými frkancami Katky P., jemnosťou Leony F. a vanilkovo-mintovým podkladom Lusindy. Vyhrala vanilka, mint a hlas dávam Lusinde.

    OdpovědětVymazat
  4. Za mě Veronika S., ale těžké rozhodování, těžké...
    (Moc se i líbily i stránky od: Leona F. - Petra Pro. - Petra P. - Tereza J.)

    OdpovědětVymazat
  5. Dneska je to těžké! Nakonec dávám hlas Jani V. Krásně sladěné barvičky 😊

    OdpovědětVymazat
  6. Něžná stránka Peti P. Hlasuje Peťa Procházková

    OdpovědětVymazat
  7. Za mě úžasné stříkance od Lusindy! Ale Petra pro. to má teda taky krásné :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mnoho krásy a spousta nápadů, nejvíc se mi líbí stránka od Veroniky S.

    OdpovědětVymazat
  9. Teda vy my berete dech! Krasa! ..za mě Lusinda..❤️

    OdpovědětVymazat
  10. Óóó, dámy, moc jste mě potěšily! Krásná každá jedna strana, je fakt těžké vybrat ... za mě dnes Leona F., ale nejradši bych Vás ocenila všechny!

    OdpovědětVymazat
  11. Pane jo, to jsou nádherné stránky! Po velkém rozmýšlení dávám hlas Lusinde 😘

    OdpovědětVymazat
  12. Krasne stranky. Ja davam hlas Veronike S.

    OdpovědětVymazat
  13. pane jo, tezke vybrat ... hlas davam Pete P., zima a jarni kit TOP!

    OdpovědětVymazat
  14. Tak totoje ale nářez 😳 krásne, dala by som hlas viacerým, fakt ťažko vybrať ale ked sa da iba jeden tak Lusinda 👍

    OdpovědětVymazat
  15. Moc pěkné stránky. Já to tentokrát prošvihla. Líbí se mi barevná stránka Lucie M.

    OdpovědětVymazat
  16. Hlas pro Lusinda V. (hlasuje Verča Sembolová)

    OdpovědětVymazat
  17. Hrozně těžké vybrat jen jednu, dlouho jsem se rozhodovala mezi Janou V. a Leonou F. Nakonec volím Leonu F. protože je mi její stránka stylově bližší :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Všechny stránky jsou super! Hlasuji pro Leonu F.

    OdpovědětVymazat
  19. Fakt krásné, těžko se mi vybíralo, ale dávám nakonec hlas Lusindě V.

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover