pátek 23. března 2018

PRODUKT PAPERO AMO - IVA

Epoxy ozdoby nebo-li "kokínka"
Máš už nějaké epoxy samolepky od holek? Poslední dobou je holky začaly zařazovat i do kitů a jsou opravdu ťuťu ňuňu ozdoba, kterou familiárně nazývají KOKINKA :-D. Jsou to takový třešinky na dortu, které krásně dozdobí stránku. 
 
Já jsme je tentokrát použila na dozdobení  8. týdne v PL albu v kombinaci s lednovým Page kitem, který se mi opravdu líbí a patří mezi mé nejoblíbenější, a objednala jsem si k tomu i další věci z této kolekce. 
 
Opět jsem zvolila svoji oblíbenou kombinaci kapsové stránky a 12“ layoutu. 
 

 
Na velkou stránku jsem použila nové epoxy hvězdičky a epoxy z kitu. Ty jsem nalepila halabala na stránku, kde se mi to zrovna líbilo.
 

Na instagramu jsme viděla ozdoby z krepového papíru, něco jako rozetky, a moc jsem si to chtěla vyzkoušet. Na střed „rozetky“ jsme použila kruh ze žlutého papíru a ještě epoxy hvězdičku.
 

Na kapsové stránce jsem si s epoxy pohrála taky. Ozdobila jsme samolepkami úvodní kartičku a opět jsou to ty z lednového kitu.
 

Pak jsem ještě přemýšlela, co bych s nima ještě mohla vymyslet a vzpomněla jsme si, že by se daly přilepit na kancelářskou sponku a tím si lehce a elegantně vytvořit pěknou ozdobu. 
 

Zkus to taky a pochlub se nějakým super nápadem v naší facebookové skupině. Budu moc ráda za další inspiraci.
 
Tvoření zdar :-*

2 komentáře:

Pin It button on image hover