úterý 19. prosince 2017

PAGE KIT projekty - JANA S.

Přijde mi, že když se na něco těším nejvíc, není to vždy nakonec to nejlepší... Na kolekci December Days jsem se těšila od první chvíle, kdy jsem je na blogu Pinkfresh Studia zahlídla. A je nejlepší, to teda jo! Lucčiny ozdoby jsou k ní rovněž dokonalé a celý PAGE kit zvedají o několik levelů výš, ale! Postihly nás nemoci, krom jiného i neštovice, a tak z celé adventní parády a případného December Daily zbyly jen plány a pramálo fotek …

Jenže se přece nevzdám! Nakonec, i když fotky nejsou úplně „výstavné“ a 100% sváteční, je to náš život. Pojďte se tedy podívat, co jsem zatím vytěžila z našeho (ne úplně) „puntíkatého“ prosince.

První stránka je z první adventní neděle, kdy bylo všechno ještě ok, Advent začínal, pouštěli jsme koledy, hořely svíčky a pekly se perníčky... bylo to (před) vánoční se vším všudy. Když jsem se pak pustila do stříhání a lepení, chtěla jsem tu atmosféru přenést na stránku co nejvěrněji.

Jak už psala Jani V. zde, papíry od Pinkfresh studia nejsou vždy úplně použitelné na celou plochu. Ale menší plocha, to už ano! Vybrala jsem si nejkontrastnější – samozřejmě MODROU! – čtvrtku a vystřihla z ní velkou baňku (pomohla jsem si Wordem : do dokumentu jsem vložila ovál – na liště ho najdete v nabídce Vložení, podnabídkaTvary, poté Základní tvary; vytiskla na papír z dětského skicáku – aby byl pevnější a dal se použít jako šablona; domalovala špičku a vystřihla. Potom už jsem baňku obkreslila na barevnou čtvrtku a opět vystřihla.) Baňka je podlepená 2 vrstvami zbytkových papírů, abych dosáhla mírně levitujícího efektu. Fotka a text jsou umístěny na visačkách, které jsem vystřihla z další čtvrtky.


Vybrala jsem několik samolepkových frází, podlepila je bílou čtvrtkou a umístila po stranách hlavního motivu, nalevo jsem ještě umístila podlepenou samolepku z EXTRA kitu   (samostatně je najdete tady, abych stránku trochu barevně vyvážila. 

Velká baňka je doplněná výřezy malých baněk, které jsem pověsila na ručně vyšívané provázky. Aby byla celá stránka trochu orámovaná, prošila jsem jí červenobílým provázkem, a zakončila ho nahoře mašlí, aby visela i velká baňka. Ano, mám doma i tak velkou jehlu, do které navleču Baker´s Twine. A ano, všechno jsem nejdřív předpíchala podle pravítka šídlem. ;)


Na druhé stránce je fotka mnohem méně výrazná, nepříliš kvalitní, ale mému srdci drahá. V době neštovic jsme totiž doma vyráběli kde co, včetně raketového pohonu pro Buzze Rakeťáka (pro neznalé, postavička z Příběhu hraček). Doslova dvou pohonů, protože se všechno vyrábí ve větší A menší verzi. 


Jako podklad jsem použila kombinaci čtvrtky s hvězdičkami a se 2 ptáčky. Tu ptáčkovou jsem otočila tak, abych z ní ustřihla bílou část (šetřím bílé čtvrtky). Jen v pravém horním rohu zůstal kousek motivu, tak jsem ho překryla clusterem ozdob. Do hvězdné čtvrtky jsem skalpelem vyřízla část obrysů velkých hvězd, abych pod ně podsunula bílou čtvrtku, spodní kus hvězdné ustřihla (na druhé straně jsou krásné domečky a stromečky na stříhání!) a sešila po obvodu.


Text je vytištěný na vellumu a spolu s fotkou jsem je ponechala jen tak, aby toho na stránce nebylo příliš, protože jsem ještě potřebovala napsat dlouhý nápis (motto Rakeťáka). Abecedu z kitu jsem doplnila písmenky z jarního My Life kitu  , aby se mi to všechno na stránku vešlo.

Chtěla jsem zachytit okamžik, jak si ti dva (někdy) umí spolu hrát. Na stránce je všechno symbolické: hvězdy – kvůli Rakeťákům, velký a malý ptáček – kvůli rozdílným velikostem mých cvrčků, domečky – protože jsme byli (zavření) doma. Chtěla jsem použít i puntíkatou abecedu jako alegorii neštovic, ale na bílém podkladu byla příliš nevýrazná. Nevadí, odkládám si ji na jindy, kdy nebude symbolizovat neštovice!

Víc jsem toho zatím nestihla. Ale o růžové čtvrtce mám velmi konkrétní představu, tak budu doufat, že se k ní ještě dostanu.

Přeji Vám, ať Váš prosinec nesymbolizují puntíky! 
Jana

10 komentářů:

  1. Jani, to je krása! Baňka dokonalá a hvězdičky .. dokonalé!

    OdpovědětVymazat
  2. Jani! Ta obri banka je bomba! A velum a ptacci tak roztomili :) a raketaci jsou nejlepsi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Luci ... no jo, rakeťáci :) Bez nich by život byla tak organizovaný, ale prázdný! ;)

      Vymazat
  3. Jani akoze co mam na toto povedat??? To je také pekné :-) keď vidím tie tvoje stranky hned mam chut sadnut k stolu a vytvoriť niečo podobné.Velka ozdoba paraada a ten nápad s hviezdičkami by ma nikdy nenapadol. No mas to proste kraaasne 😘

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivi, ďakujem! Však sadni a potom ukáž, lebo ty vieš iným nápadom vdýchnuť ďalšiu parádu :)

      Vymazat
  4. Stránky jsou obě moc krásné a zase plné detailů, které bych použila nejraději okamžitě. Ale ještě víc se mi líbí ten obsah;). Nestovice nás navštívily loni a jasně bylo to " na budku", ale vlastně docela dobré zklidnění uspěchaneho života; ) Takže moc přeju brzké uzdraveni !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, děkuji! Pro ten obsah to nakonec děláme, že? ;) A zdravotně to snad dáváme docela dobře, jen se toho nakupilo víc - neštovice přišly po mém (lehkém) černém kašli ... no ale do Vánoc snad bude vše ok. ;)

      Vymazat
  5. Jani Ty máš ty stránky taaak krásně vymazlené, a ten divokej papír jsi využila super. Baňka mě uchvátila, ta by mě nenapadla... moc hezky tvoříš.

    OdpovědětVymazat
  6. BOMBAAA!!! Zas takových nápadů:-) A parádní použití modrého papíru. Těšila jsem se na něj nejvíc, ale nakonec na něj nedošlo:-D

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover