čtvrtek 7. září 2017

PROJECT LIFE DAY

LEA

Néé že bych se zrovna nudila…, ale chtěla jsem mít nějakou fakt vymazlenou úvodní stránku svého druhého PL alba. A tak jsem si vzpomněla na čtvrtku od Paige Evans.
Když byla v eshopu u holek, tak jsem ji nějak zaspala, což mě velice mrzelo. Ale naše milé Papero amo má tečkované kartičky, které jsem vychvalovala už tady. A tak jsem si čtvrtku od Paige vytiskla jako předlohu a pustila se do vyšívání titulní strany.


Práce to byla na dlouho a nic jiného jsem v podstatě nedělala. Pojídala jsem barevně ladící gumové bonbony a sledovala seriály.



V úterý večer jsem měla konečně hotovo! A musím přiznat, že si s vyšíváním dám na chvíli pauzu… možná :-))))
 
 




Najde se další blázen jako já a zkusíte něco podobného? Podzim klepe na dveře, bohužel :-(

17 komentářů:

  1. Jo,tahle stránka od Paige je skvělá,ale ty jsi to dovedla k dokonalosti,klobouk dolů.Pokud budu dělat protilehlou stranu k té mojí,určitě využiju tvůj nápad

    OdpovědětVymazat
  2. leus dokonalost. krasa prekrasna. jednoznacne si musim tie karticky kupit 💚💜💜

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jsi husta..ale ja tu stranku mam doma od kurzu a taky ji chci celou vysit..😂 S ni nejde proste nic jineho!

    OdpovědětVymazat
  4. Tyjo, smekám. Nicméně na tohle já prostě čas nenajdu, sedět doma mě nebaví moc dlouho. Zajímalo by mě, aspoň odhadem, kolik hodin to zabralo?
    A ještě se s dovolením zeptám - jakou jehlu na vyšívání používáš? Nemůžu sehnat žádnou, která by měla očko dostatečné veliký na provlečení bavlnky, ale neudělala v papíru pak díry jako od kulometu. Děkuju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. používám klasickou jehlu na šití a bavlnku navlékám jenom 3 vlákna ze 6, těch 6 jde hodně těžko navléct, ale s velkou dávkou trpělivosti jde i tohle :-)
      a čas... těžko říct... cca 10 dní jsem vyšívala po odpolednech a večerech a jeden skoro celý víkend :-)

      Vymazat
  5. Klobouk dolů, to je nádhera. Lepší než originál :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jsi fakt BLÁZEN !!! Samozřejmě v tom dobrém slova smyslu ... musela bych si vzít týden dovolené a děti poslat i s manželem k babičce, abych si mohla takhle krásně zavyšívat, no budu o tom silně přemýšlet. Máš to krásné, jsi neuvěřitelná ... kam se na Tebe hrabe Paige ....

    OdpovědětVymazat
  7. Ty jsi fakt BLÁZEN !!! Samozřejmě v tom dobrém slova smyslu ... musela bych si vzít týden dovolené a děti poslat i s manželem k babičce, abych si mohla takhle krásně zavyšívat, no budu o tom silně přemýšlet. Máš to krásné, jsi neuvěřitelná ... kam se na Tebe hrabe Paige ....

    OdpovědětVymazat
  8. 😳👍😳 nemám slov, prvé čo zo mňa vyletelo bolo " ty vole " ale tak hovoria asi v Prahe v krčme 😊
    Takže NÁDHERA bez slov 🌸

    OdpovědětVymazat
  9. To si děláš p.. :)) Jsi NEJLEPŠÍ!!! To bych nedala. Klobouk dolů. I Jirka to ocenil.

    OdpovědětVymazat
  10. Waw tak toto je uplne iny level project life :D Vyzera to nadherne a veru ma to aj inspirovalo. Este som sice nikdy nevysivala, ale obcas rozmyslam ako do scrapbookingu zakomponovat hackovanie a pletenie (to mi ide), to by mohlo byt tiez pekne :)

    OdpovědětVymazat
  11. Lei, potřebuju vyšít kroj! Bonbóny a seriály dodám. Máš to nádherné, přijeď půjdeme zas na bavlnky :)

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover