sobota 8. července 2017

ORGANIZACE

Jak se zabalit na cesty
ALONA

Máloco se srovná s radostí z nakouknutí do balíčku PaperoAmo, který přišel kamarádce ;) Ale nakouknutí kamarádce do dovolenkového kufru se tomu limitně blíží… Pojďte nakouknout do toho mého.


Chystám se scrapovat průběžně, a proto jsem si přibalila cestovní deníky. Všechny jsou vyrobeny z posledního Page kitu. Mám už vyzkoušeno několik deníků od různých výrobců a preferuji tvrdší papír u vnitřních stránek, pokud deník používám jako fotoalbum. Proto jsem na vnitřky použila papír gramáže 160 g/m2 (obyčejný papír do tiskárny – k sehnání v papírnictví).


Sešitky nesešívám nití, ale sponkami ze sešívačky. Udělám díry dle velikosti sponky přes celý sešitek, pak sponku provlíknu a ohnu. Je to celkem rychlý proces.


Lidé se dělí na 2 typy – jeden preferuje pastelky a druhý fixy. Asi ještě někde existují lidé bez názoru na tak zásadní věc, ale to bude určitě jen okrajová část populace, že? Každopádně, já jsem těžce fixový typ. Takže před každou cestou řeším dilema, které fixy s sebou.


Tentokrát jsem se rozhodla pro Zig štětcové fixy. Hlavní důvod – jsou nezničitelné. Děti rády na fixy trochu přitlačí, někdy i pořádně. A ZIGy přežijí jakýkoliv nátlak. Syn takhle vymaloval A4 červenou fixou, celoplošně (!!!). Fix přežil, inkoust nedošel. Po téhle zátěžové zkoušce k nim mám velký respekt :)


Ze scrapových zásob si balím letní PL kit v odstínech modré; zbytek Page kitu včetně odstřižků papírů, abych doplnila modrou, datumovku a pár ozdob.


A samozřejmě, základní scrapový psací a lepicí kit. Zde mám základní a nejoblíbenější fixy, které samozřejmě potřebuji všechny. Proč? Protože každý je přeci úplně jiný.

Č. 1 je štětcový popisovač Kuretake, který je super na krasopsaní do notýsků. Hrot (štětec) je malý a dokáže dělat jemnou linku, tzn. je vhodný na „malý font“ s výškou písmene cca půl centimetru.

Popisovač č.2 je taky od Kuretake a liší se od předchozího hrotem, který je o něco užší a tvrdší. Pořád se jím dá udělat silnější stopa při přitlačení, ale není tak výrazná jako u předchozího popisovače. Používám ho na journaling, u kterého většinou hodně škrabu. Ten škrabopis pak vypadá jako záměr, když je stopa popisovače nepravidelná – někdy tlustší, někdy jemnější.

Č. 3 a 4 jsou Pigma Microny – nejlepší popisovače na psaní a kreslení. Č.4 o tloušťce hrotu 03 je nejlepší na psaní journalingu.

Č. 5 Calligraphy pen od Sakury se zkoseným hrotem jsem si donesla domů před pár hodinami :))))) Mám velkou radost z nové hračky a těším se na testování.

Č. 6, 7 a 8 jsou štětcové popisovače Tombow. Jsou dob na štětcové krasopsání, ale hrot je veliký. Proto je potřeba počítat s tím, že napsaná písmenka budou větší. Já je mám spíše na doplnění barvy sem a tam.


Ještě si přibalím tiskárnu Selphy na tisk fotografií rovnou na místě, náhradní papíry a kazety do tiskárny a foťák. Na hloupé dotazy typu “na co to máš?” nebo “vážně chceš obětovat v kufru tolik místa na oblečení?” nebo “myslíš, že to letadlo vzlétne?” už neodpovídám. Mám samovysvětlující tašku :)))))


Volný překlad nápisu: “HOLČIČÍ KRÁMY. Ano. Tyto věci vážně potřebuji, jako fakt.”

Děkuji za přečtení. A pokud vás nakuknutí do kufru bavilo, podělte se taky o fotku svých cestovních zásob na Instagramu #jeduvpapiru nebo Facebookové skupině. Moc se na vaše fotky těším!

11 komentářů:

  1. Alonko, presne tohle jsem potrebovala okouknout ... vahala jsem, zda na dovce lepit, ci nikoliv, ale ted krome plenek urco sbalim i Girly Crap. 😉 Btw, ani fixy ani pastelky ... jsem na tom okraji celkem dobrovolne 😉

    OdpovědětVymazat
  2. to je bomba ❤ aj ja milujem ziggies a paci sa mi zatazkavajuci test. malemu dakujem za vykonanie testu a tebe za zdielanie info 💚💜❤ paradny balicek. tesim sa na tvoje vytvory

    OdpovědětVymazat
  3. Luxusní článek!
    A kde seženu tu tašku?! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jej super článok ked človek nevie a váha čo vlastne vziať ? A veľmi sa teším na tie hotové dovolenkové zošitky 🏖

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) makame na tom - pozujeme pred fotakem se zmrzlinou jako o zivot

      Vymazat
  5. To sem si u kaficka hezky pocetla 😉, fixy jsou krasne, porad se ale bojim, ze bych to s nimi neumela a tak vytvarim treti skupinu a to ty, co.preferuji vodovky 😉

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover