pátek 21. července 2017

FREESTYLE

LEA

V dnešním článku nakoukneme do mého Traveler’s Notebooku. Jak určitě víte, originální balení obsahuje jeden sešitek, který používám na zápisky z foto kurzu, podívat se můžete tady. 
 
Mimochodem od posledního článku jsem nic dalšího nedopsala… Druhý sešit jsem si vyrobila sama z hladkých bílých 160g čtvrtek a materiálů z dubnového PAGE kitu.


A právě tento sešitek si nechávám na mini layouty. Dnes vám ukážu první tři :-)

Hned na první jsem použila kartičky z prvního letošního MY LIFE kitu a ozdoby z květnového PAGE kitu. Chtěla jsem aby to trochu barevně ladilo se stromy na “deskách”, ale to se mi asi úplně nepovedlo…




Další layout jsem si vyhlédla na Pinterestu a trochu jsem si jím inspirovala. Materiál je z únorového Page kitu.




A třetí layout jsem také viděla na Pinterestu, jen autorka použila šipkovou washi pásku. Já jsem si naopak řekla, že by bylo zajímavé šipky si narazítkovat. Podle pravítka jsem si tužkou vyznačila směr šipek a razítkovala.




To je prozatím z mého Traveler’s Notebooku vše! Užívejte léta a foťte, ať máte v zimě co zpracovávat :-)

3 komentáře:

  1. leuska to je krasa. velmi krasne ♥ uz teraz sa tesim na dalsie

    OdpovědětVymazat
  2. Jako ty sipky? Parada! Ja se porad chystam delat neco ala 'receptar' ale zatim mam jen v sesite nahazene fotky..😂

    OdpovědětVymazat
  3. Leus, super! A jestli budete takto pokracovat, jeste si zacnu sit sesitky ...

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover