neděle 16. července 2017

CARD KIT projekty

VALIKA
Prajem vám všetkým krásny deň,
leto je v plnom prúde a ja mám pre vás ďalšiu inšpiráciu v podobe tropických pohľadníc z aktuálneho júnového card kitu. Dnes bude hrať hlavnú úlohu penová páska a 3D.
 
Výseky z kitu sú dokonalé.
Taktiež sa mi veľmi páčili tieto tropické listy tak som ich použila všetky :)
Listy sú podlepené 1 vrstvou penovej pásky, ale ovál až dvomi.
Opäť som si dala osobnú challenge - použiť pečiatky určené skôr na obálku aj na pohľadnicu.
Dievčatá by som chcela pochváliť aj za zlaté samolepky. Neskutočne krásne!
Moja štvrtá ukážka je naj-zlatavejšia ... naj-zlatšia ... na mojej štvrtej pohľadnici som použila najviac zlatej farby na tej mini ploche ako to len bolo možné. Terka by zo mňa mala radosť :) 
 
Všetko je zlaté - nadpis, rámik, papier ...
A opäť to podlepovanie.
Verím, že som vás inšpirovala. Už sa neviem dočkať Alenkinho cestovného denníka. Viem, že ste všetky na dovolenkách a máte doma návštevy a deti a tak ... ale nezabúdajte na seba a na nás. Podeľte sa s vašimi výtvormi na našom facebooku - tady.
 
Krásny zvyšok dňa prajem.

8 komentářů:

  1. Peknučké ako vždy 🏝 cítim sa ako na pláži 😋

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. o lubka dakujem ♥ aspon som bola na scrapbookovej plazi :)

      Vymazat
  2. Ach Vali..ja te obdivuji. Me by bylo lito vzit vsechny listky a dat hi na jedno prani..😂😂 asi jsem hrozny sysel....vzdy chci udelat co nejvic veci..😂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali :) ja to beriem tak ze je to moja "praca" tak to pouzijem bez problemov. veci ktore si kupujem pomimo tak syslim aj ja :) ja sa tesim uz na tvoje zapisky

      Vymazat
  3. je to krásné- můžu mít dotaz? barevný poklad přáníčka máš přišitý na bílé čtvrtce? Vypadá to jako šité nebo je to lepené?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj petka. dotaz mozes mat kedykolvek:) farebne papiere su len prilepene ale mam vyrezavacie sablony s efektom sitia :)

      Vymazat
    2. aha, takže další vychytávka :) moc děkuji za odpověď

      Vymazat
    3. absolutne nemas za co :) a taka mala. je toho milion. aj kriziky, aj bodky ... su drahe ale som s nimi velmi spokojna

      Vymazat

Pin It button on image hover