úterý 16. května 2017

CARDMAKING DAY

2 na 1
VALIKA

Prajem vám všetkým krásny deň, 
nie nepomýlila som sa. Technika, ktorú vám dnes predstavím sa volá 2 na 1 (tak som ju pomenovala), pretože budeme pečiatkovať s 2 farbami na 1 pečiatke 

 
Samozrejme táto technika nie je vhodná pre všetky pečiatky, ale napr. Leto a Dovolená z dielne PA sú pre ňu ako stvorené 


Ako názorná ukážka nám výborne poslúži ananás. Na plod ananásu aplikujeme žltú farbu

Bez toho, aby sme to opečiatkovali, aplikujeme na listy zelenú farbu
 
 
A máme dvojfarebný odtlačok

 
To je všetko z teórie :) Potom sa už len hráme a vymýšľame vzory

 
takto to vyzerá vo finále

 
Nadpisy sú z perfektného aprílového card kitu. Všetko som opečiatkovala bez použitia MISTI s výnimkou kuchynského robota na tejto pohľadnici. Jednoducho som to opečiatkovala zle a bolo mi to ľúto, tak som drobnú chybičku krásy rýchlo opravila. 
 
 
Kovovú časť metličky som opečiatkovala so striebornou pigmentovou poduškou, takže sa krásne leskne

 
Páčila sa mi možnosť nepoužiť MISTI / alebo akúkoľvek inú pomôcku na pečiatkovanie/, ale trochu ma lákala predstava vytvoriť aj dúhu.Tak som skúsila a som rada. Vybrala som si dlhý typ pečiatky so zámerom, že každé písmeno bude opečiatkované inou farbou. Začala som červenou
 
 
Pred opečiatkovaním som zjemnila farbu na ostatných písmenách.

 
Trocha farby nevadí, aspoň nám to zabezpečí plynulý farebný prechod

Pokračujeme s oranžovou
 
 
atď. 


Chce to len čas a trpezlivosť ;)


Stojí to však za to


V poslednej chvíli som si spomenula, že mám ešte jednu super veľkú pečiatku.Nevedela som sa dočkať slovenskej verzie, tak som si kúpila českú ... aby mi to čakanie ľahšie zbehlo :
 
Vytvorila som ešte jednu - takú typickú pre našu Janku B. :)
 
 
Verím, že sa vám dnešný návod páčil a vyskúšate.

6 komentářů:

  1. Dobrý den,
    krásný návod. Prosím čím uděláte ten vytlačený "jako obšitý" okraj? díky K.B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá kristínka. ďakujem za pochvalu :) používam vyrezávacie šanlóny na Big shote s tzv. faux stitching.

      Vymazat
  2. jemné, něžné, čisté...
    Krása!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dakujem mila kateřinka ♥ tesim sa, ze sa vam to paci

      Vymazat
  3. To je dost dobreee...a ta duha proste nema chybu!!

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover