pondělí 14. listopadu 2016

PRODUKT Papero amo

LEA

V dnešním článku, který se týká produktu Papero amo, se zaměříme na skvělou chipboardovou abecedu LÉTO

Pokud sledujete můj blog, tak jste ji mohli v akci vidět minulý týden. Pokud neviděli, tak zde je pár ukázek…





Ale aby to nebylo jen o tom, že jsem ze šuplíku vytáhla nějaké starší ukázky, tak jsem si pro dnešní článek připravila i pár nových (hotové stránky uvidíte v dalším článku příští týden:-)). Na úvodní kartičku týdne jsem vyskládala číslo týdne a pro zvýraznění jsem druhý řádek podlepila 3D lepicí páskou.



Další písmenka jsem použila na kartičkách…



Anebo také můžete abecedu použít na narozeninové přání, jako Anička na přání pro mě :-)


Teď rychle do eshopu, kde tuhle úžasnost najdete, dokonce i se slevou! A pokud jste abecedu někde použili, tak se nám určitě pochlubte, protože my jsme moc zvědavé :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover