pondělí 24. října 2016

Nástěnka z pletiva / JANA B.


Ty háčky po adventním stromečku nás ve zdi strašily dobrého půl roku. Cítila jsem tedy nutkavou potřebu je využít a jelikož nám v kuchyni chybí nástěnka, bylo jasno.



Vyštrachala jsem ve sklepě starý RIBBA rám z IKEA, který již byl díky nevalnému bílému nátěru a lehce pošramocené konstrukci k nepoužití. Z dědovy ptačírny jsme si vyprosila kousek pletiva, s Jamieho pomocí nasadila do rámu a lehce rustikální nástěnka byla na světě!


Tyhle křídové bubliny jsem se na začátku roku snažila udat na bazárku a štěstí, že neudala. Báječně se mi totiž hodily na jmenovky


Na nástěnku pomocí kolíčků dáváme krátké vzkazy, úkoly či připomínky. Najde se i místo pro motivační hesla a kartičky.


Stejně tak i spousta místa pro naše fotky ...


.. či již zmíněné plánované akce. I jídelníček tam děti mají!


Některé kolíčky jsem pomocí washi pásky vyšperkovala.




Je vážně super mít všechno důležité na očích

1 komentář:

Pin It button on image hover